Opowiadania - str 57

Czytaj autorskie teksty
  • Myśl

    I tak myśli krążą wokół Ciebie, choć nie chcę. Dalem sobie spokój- tak bym chciał. Człowiek ulicy trzyma się zasad, reguł, Prosiłem, nim skończy się rok, daj ...

  • Karyna cz.2

    Był piątek. Założyłam na siebie niebieskie obcisłe dżinsy i czarną koszulę z dużym dekoltem. Pod spodem jak to u mnie komplet bielizny. Dzisiaj padło na beż. Tak ...

  • Kuzynka - cz 1

    Parę lat temu napisałem serię opowiadań o kuzynce. Można powiedzieć swojej kuzynce, dlatego, że moja kuzynka była źródłem moich fantazji erotycznych. Sam nie wiem jak ...

  • Spotkanie po roku

    Witam . Jestem 26 latkiem po ślubie z swoja pierwsza i jedyna dziewczyna w życiu. Mam 172cm wzrostu, chudy- jedynie 68kg ale w miare wysportowany . Moja kochana jest odemnie ...

  • Masaż cz 4

    Wreszcie ten łapserdak przeszedł samego siebie! Oświadczył, że należy mi się masaż mojej najwrażliwszej części ciała! Wyobrażacie sobie jak zareagowałam. Prawda? ...

  • Mantas

    Właśnie dziś mija 2 lata kiedy zakończył się mój 4-letni związek. Od tego czasu zakończyłem swoją karierę zawodową jako piłkarz i wyjechałem z kraju. Teraz pracuje ...

  • Zawiedziona

    Masz rację. Często przyjaźń jest cenniejsza niż miłość. Może dlatego, że miłość jest często ulotna, A może dlatego, że boimy się pójść dalej. Ciężko jest ...

  • W pociągu cz. 2

    Tymczasem pociąg dojeżdżał do małej stacyjki. Marta uznała to za odpowiedni moment do pogrzebania w walizce. Wstała, uniosła dłonie do góry, jednocześnie wypinając ...

  • Konieczność

    Wyobraźcie sobie, jak ja muszę się czuć, w chwili, gdy już wiem, że nie mam innego wyjścia, gdy wiem, że po prostu muszę mu się oddać...? Boże, jak ja to przeżywam! ...

  • Nocny Spacer

    Powietrze stało.Wybudzona ze snu mucha szamotała się zaciekle pomiędzy idealnie ułożonymi książkami na szarym,wąskim regale pod oknem.Noc była gorąca i bezwietrzna tak ...

  • Wizyta cd.

    Leżeli tak chwilę w milczeniu.Wsparl głowę na zagłówku sofy,miał przymknięte powieki.Obserwowala jak jego klatka piersiowa wraz z oddechem unosi się i opada.Dloń ...

  • W pociągu...

    Marta jedzie pociągiem na bardzo oficjalną konferencję. Ma na sobie granatową garsonkę - dopasowany żakiecik i obcisłą spódnicę. Na nogach czarne kozaczki i cieliste ...

  • Dancing, wytworna suknia i podryw

    Zawsze kręciła mnie myśl, że będę uwodzona na wytwornym dancingu przez bogatego, starszego biznesmena. Najpierw zaproszona na wytworną kolację, ubieram extra kieckę ...