Opowiadania - str 42

Czytaj autorskie teksty
  • Pośredniczka

    11 VII 2021 Pośredniczka Spółka pospołu oszukała Pośredniczka sierocie z konta przelała Podpis podstępnie wyłudziła, Jako dobra biznesmen się sprawdziła. Sierota o ...

  • Wycieczka rowerowa

    Spotykaliśmy się z Kubą rok, był ciepły dzień czerwcowy umówiliśmy się na wycieczkę rowerami. Kuba przyjechał pod mój dom o dziewiątej i powiedział, że możemy ...

  • Pierwsze spotkania z Kubą

    Na drugi dzień po imprezie jakoś nie miałam apetytu i na pewno nie z powodu kaca . Siedziałam w szlafroczku na przeciw talerza z jajecznicą i coś tam dłubałam widelcem ...

  • Urodziny u Maćka

    Mama szła do pracy na nocną zmianę (pracuje w szpitalu jako pielęgniarka) . Monika poszła do kina podobno z koleżankami ,wychodząc poprosiła bym tylko dbała o jej ...

  • Gra w dupniaka

    03 VII 2021 Gra w dupniaka Sprawiedliwość – nadzianemu! Niegodziwość – niechcianemu! Natrętny i głupi ciężko myślący, Gdy mu sprawiedliwy w mózgu mąci. W sądzie ...

  • Janek 2

    02 VII 2021 Janek Pojechał Janek za chlebem, bo bieda W domu mu było za ciasno Pojechał na zachód do złotego nieba Nie wiedział dlaczego mu słońce tam zaszło. Zrobiło ...

  • Dusiciele

    22 VI 2021 Dusiciele Uzdrawiająca, chora siła Wszechmocna choć zgniła. Dali jej maczugę w garść I nią, jak zagładą wywija A ogień zapala piekielny czart. Uzdrowiciele i ...

  • Praktykantka

    Kilka lat temu mieliśmy w pracy stażystkę, dziewczyna zaraz po szkole dość powabna i atrakcyjna. Nie jeden facet ślinił się na jej widok. Ogólnie dziewczyna była ...

  • Droga do siebie

    Szedł miarowym krokiem. Nie, żeby jakoś szybko, po prostu szedł. Można powiedzieć, jednostajnie. A dokąd? Nie miał konkretnego celu, lecz zdecydował się w końcu ...

  • Historyczka ,,niemoralna propozycja" cz.1

    Tego popołudnia Adam był bardzo zadowolony z siebie. Właśnie dopiął ostatecznie kontrakt z nowym odbiorcą mebli w Izraelu. Zamówienie wpłynęło, uzgodnił warunki ...

  • Smutny księżyc

    12 VI 2021 Smutny księżyc Księżyc schował się za cmentarzem Drzewa opuściły gałęzie nagie Wiatr zapłakał głośno, żałośnie Dlaczego znowu dziecko tu spocznie… ...

  • Domyśl się... – rozdział I

    I – Urs, zrozum wreszcie! Nie możesz ciągle uciekać przed ludźmi. Na świecie jest multum porządnych facetów. Tamto z Markiem było i minęło. Musisz w końcu zacząć ...

  • Marta - dziadek i wnuczek cz. V

    Matra kraśniała. "Jakież to podniecające być nagabywaną do pokazania nagich cycków! Nie sądziłam, że aż tak mnie to nakręci! Jeszcze trochę, a rzeczywiście ...

  • Praca w szpitalu

    To miał być kolejny dzień w pracy jakich wiele. Pomimo że praca w szpitalu nie jest nudna, bo przypadki na izbie przyjęć bywają różne to ze względu na fakt, że nasz ...