Kempingowy seks 1.
Kempingowy seks 1. Majka i Ola. Ledwo znaleźliśmy się w pokoju a Majka odwróciła się do mnie i lekko uniosła do góry głowę. Dopadłem do jej ust jak szalony i ...
Kempingowy seks 1. Majka i Ola. Ledwo znaleźliśmy się w pokoju a Majka odwróciła się do mnie i lekko uniosła do góry głowę. Dopadłem do jej ust jak szalony i ...
Kempingowy seks. Prolog. Mam na imię Wojtek i sam nie wiem kto wymyślił mi takie imię. Właśnie skończyłem 17 lat. Było to u schyłku XX wieku. Zdałem właśnie do III ...
12 IX 2021 Uliczka Krzywa ulico wiekowa Wyglądasz, jak ulica nowa Przybyło domów, wszystko inne Nowe domy, ale martwe i zimne. Zmodernizowano duszę ulicy Tylko pustka z okien ...
11 IX 2021 Żegnaj Słyszałam wtedy pociągu gwizd W uszach brzęczał ostry świst, Gdy odjechałeś bladym świtem Zostałam sama z twoim listem. Którego zmoczyły moje łzy ...
05 IX 2021 XXI wiek XXI wiek – czy człowiek nie myślał Czy Covid wykorzystał do lenistwa? Bo naród, już nie ma innej choroby Prócz śmiertelnej covidowej? Nie mogę się ...
04 IX 2021 Cały świat Gdy trzymasz mnie za rękę Świat jest, jak miasto mały A w nim my i nasze szczęście Bo to, już jest świat cały. Innego nam nie trzeba Tylko ...
Part 3 Czy ona jeszcze pamięta kim jest? Nie chciała pamiętać, wolała być jak jej przyjaciółki, bez pamięci wykonywać rozkazy Thomasa... Samantha obudziła się w ...
03 IX 2021 Zapracowana Pierwsza dama Zawsze tańczy sama Swój śmiertelny taniec Nazywany umieraniem. Uczciwie pracuje, Nikomu nie daruje Jest nieprzekupna Często podstępna i ...
UWAGA! Poniższa historia jest w 100% fikcyjna! Nigdy nie miała miejsca! :) Nazywam się Dorota. Mam 38 i Jestem piękną, dojrzałą kobietą o lokowanych blond włosach ...
Ona zimną suką jest Zaprosiłem ją do mieszkania, zwykła znajomość z internetu. Mieliśmy się razem napić. Ona chciała dominować, ja jej nie pozwoliłem. Uczoną ...
Jestem synem Lorda Dibhruta, jednego z doradców i wasali króla Leopolda. Tak więc pierwsze moje dwadzieścia parę lat życia było dokładnie zaplanowane przez tradycję czy ...
Poprzedni tydzień miałam bardzo pracowity, dorabiam sobie w sklepie. W poniedziałek okazało się, że koleżanka która mnie zmienia się rozchorowała i pracowałam po 12 i ...
Czasami mnie ogarnia Taka niemoc że zupełnie Nic mi się nie chce Ani pisać ani gadać I zamyślona się snuję po swoim pokoju W takie dni Najchętniej bym się położyła I ...
Zawsze uważałem się za człowieka o twardych zasadach. Ale... Przez lwią część swojego życia pracowałem jako osoba prowadząca zajęcia dodatkowe. Byłem wyspecjalizowany ...