Dorotka wspomnienia – żona wykładowcy cz. 1
Będąc na drugim roku studiów po którymś wykładzie profesor prowadzący powiedział, że przez następne trzy tygodnie go nie będzie, bo wyjeżdża w zagraniczną ...
Będąc na drugim roku studiów po którymś wykładzie profesor prowadzący powiedział, że przez następne trzy tygodnie go nie będzie, bo wyjeżdża w zagraniczną ...
20 X 2021 Na końcu ulicy Przy tamtej latarni staliśmy Na końcu Krzywej ulicy Pierwszy raz się całowaliśmy I nikt nam czasu nie liczył. Byliśmy tylko my! Tam żegnały się ...
Wizyta w sklepie monopolowym była dla mnie czymś nowym. Nie pamiętałam, kiedy ostatni raz kupowałam alkohol. Miałam problem z wyborem czegoś odpowiedniego dla lekarza w ...
Wcześniej pisałam podobne "króciaki". Teraz zebrałam to do kupy, napisałam właściwie od nowa i publikuję w jednym kawałku. Wyobraźcie sobie, jak ja muszę się ...
Opowiem o mojej pierwszej miłości która okazała się beznadziejna. Kilka dni po mojej osiemnastce na imprezie u koleżanki poznałam Sławka. Wydawał mi się wtedy naprawdę ...
Miało iść gdzie indziej, lecz za dużo zachodu z tym. Szkoda jednak, by się zmarnowało, więc wrzucam. Kości głośno klekotały przy każdym najmniejszym moim ruchu, a echo ...
Był upalny lipiec 1993 roku. Będąc pod koniec szóstego miesiąca pierwszej mojej ciąży spędzaliśmy wakacje wraz z mężem w Darłówku. Do tej miejscowości jeździłam ...
Moje uniesione piersi wyskoczyły całe do przodu , kiedy przecięty stanik uwolnił je z jarzma swojego uścisku. Odcięte wcześniej ramiączka pozwoliły mu teraz opaść w ...
Cap d'Agde - dwa tygodnie w raju. Czwartego dnia obudził mnie Xavier. Informując że muszą wyskoczyć do Lyonu. Załatwić pilną sprawię. I że wrócą na obiad ...
Dwutygodniowy pobyt, w raju dla naturystów. Lepszego prezentu na urodziny, nie mogłam sobie wymarzyć. Cap d'Agde urokliwe miasteczko położone nad Morzem Śródziemnym ...
Wedle krzaków, gdzie kapliczka, wraca z pracy historyczka. Wsiowe chłopy, jurni srodze, zaczaili się przy drodze. - Uczycielka, eleganta, Widno trza by jej amanta! - Skoro nie ...
Dzwonek telefonu przerwał mi oglądanie telewizji. - Słucham. - Cześć Dorotko. - Kto mówi - Jadwiga. Wczoraj zapraszałam Ciebie do mnie na wieczór. - A to ty. Słucham Cię ...
Niezadowolona Rusty mruknęła pod nosem ,,Gratuluje’’ i opuściła gabinet Profesor McGonagall trzaskając drzwiami. Miała cichą nadzieję, że to właśnie Gabriella ...
Mija kilka dni i kolejny raz wieczorem dostaję wiadomość od mojej byłej. "Czas na rewanż! Otwórz drzwi z klucza i strój gotowy z kutasem na wierzchu a najlepiej bez ...