Od ciebie
06 XII 2021 Od ciebie Szukam wśród gwiazd na niebie Tej jedynej – tej od ciebie Dla mnie przyjaznej I bardzo ważnej. Tylko kto mi ją da A sama nie spadnie Cuda zdarzają ...
06 XII 2021 Od ciebie Szukam wśród gwiazd na niebie Tej jedynej – tej od ciebie Dla mnie przyjaznej I bardzo ważnej. Tylko kto mi ją da A sama nie spadnie Cuda zdarzają ...
WRZEŚNIOWY WIECZÓR Podeszła do okna. Padał wieczorny deszcz. Było mokro i przyjemnie. Chyba dlatego, że nie było wiatru. Nie żałowała świeżo umytych szyb. O tej porze ...
27 XI 2021 Głupota męczy Choć widzę bezmyślność Choć wszystko na sprzedaż i pokaz A z bezradności łzy się cisną Bo wciąż tak samo rządzi głupota. Wydaje się nowa ...
27 XI 2021 Dziękuję Nie zapuszczaj korzeni zbyt głęboko Niech się nie przyzwyczaja serce i oko Bo wszystko co cię człowieku otacza Nie jest twoje – lecz świata! Ale, ja ...
Marriott, wielki kombinat eventowy, sale z przesuwanymi ścianami. Akurat wypadło kilka kongresów w tym samym czasie. Jesteśmy na pokongresowym balu. Tańczyliśmy razem dość ...
Kaśka zaparkowała idealnie. Nie za daleko od krawężnika, tym bardziej nie za blisko. Nie otarła pojazdu ani z przodu ani z tyłu i świeżo odmalowany po jej ostatniej ...
Troszkę ze wspomnień. Spędzaliśmy wakacje w Świnoujściu tzn. ja z Damianem i nasze córeczki 3-letnia i 8-letnia. Jak to z dziećmi bywa nie mieliśmy czasu ani sposobności ...
19 XI 2021 Żal Boguś odszedł miał dziesięć dni Przyszłam, ja za dziesięć miesięcy By się na mamusi mścić I biedną męczennicę dręczyć. Później sypnęło jednego ...
19 XI 2021 Prezent Zorze polarne, zachody słońca Zielone łąki, kwiaty I wszystkie cuda bez końca W które jest świat bogaty! Kocham cię bo jestem z Ciebie Ziemio ...
Robert: - Witaj! Moniko. Przede wszystkim dziękuję, że zgodziłaś się na rozmowę. To miłe z Twojej strony. Monika: - Cześć. No nie przesadzaj, nie jestem jakąś ...
UWAGA. TO OPOWIADANIE NAPISAŁAM NA POCZĄTKU MOJEJ ZABAWY Z PISANIEM OPOWIADAŃ, DLATEGO Z GÓRY PRZEPRASZAM, JEŚLI KTOŚ POCZUJE SIĘ ZNIESMACZONY Mam na imię Marta. Jestem ...
18.XI.2021 Nad urwiskiem Samotna wierzba nad urwiskiem rosła Targana przez wiatr wylewała łzy Zmuszana do śmierci chciała żyć i być mocna Więc unosiła listki do słońca ...
- Damianie jedziemy do Olsztyna – powiedziała Dorotka - Po co? - Odbieramy z dworca Grażynę i Justynę. - To fajnie może w końcu ja się zabawię. - Może. Po obiedzie ...
Odebrałem żonę z nowej pracy, znaczy z nowej imprezy integracyjnej. Tak się złożyło, że choć pracowała tam dopiero od trzech tygodni, to akurat teraz wypadło doroczne ...