Opowiadania - str 33

Czytaj autorskie teksty
  • Walentynki 2

    Walentynki Dzisiaj jest wyjątkowy dzień Jakim są walentynki Zakochane pary Prezentami się obdarowują Amor w czerwonym fraku Fruwa po niebie Za pomocą strzał Rozsyła ...

  • [ZAWIESZONA]

    Tego postu również nigdy miało nie być. Jeszcze kilka miesięcy temu chciałam rzucić pisanie. Rzucić i zapomnieć. Z dnia na dzień czułam coraz większą potrzebę ...

  • Moja młodsza Siostrzyczka.

    Zdarzyło się to ubiegłego roku. Moja Siostra przyjechała do mnie w odwiedziny na kilka dni. Ona jest piękną kobietą, proporcjonalnie zbudowaną, no i oczywiście ze ...

  • Przyłapany przez matkę 25(25)

    Rozdział XXV. Zakończenie No więc ojca nie ma (zawody wędkarskie). Przypominam, co mi obiecywała, znaczy na co się w końcu zgodziła ze zrozumieniem, że trzeba to zrobić ...

  • Podziękowanie

    Witam wszystkich. Znowu jestem w czwartek lekarze mnie wybudzili. Jestem już w trochę lepszej formie, mam pewne luki w pamięci. Podobno to minie, po przebudzeniu nie poznałam ...

  • Świąteczna nieznajoma - część III

    Gęsty dym moich ulubionych papierosów unosił się leniwie i z gracją, po sam sufit dużej sypialni. Niedawno zamontowałem do niego kawałki lustra w stylu glamour, ukazujące ...

  • Wiktoria 5

    Był koniec sierpnia i bardzo ciepły wieczór. Jolka kazała Wiki założyć czerwoną, obcisłą spódniczkę, która cudownie podkreślała jej niezwykle kształtny tyłeczek i ...

  • Lubię 2

    03 II 2022 Lubię… Lubię być blisko ciebie i czuć dreszcze Przenikam wtedy, jak w studnię w twoje oczy. Bo moje serce wciąż o tobie marzy jeszcze A ciało czeka, aż je ...

  • Kocham

    03 II 2022 Kocham… Kocham tamten świat Dziś kromki suchego chleba wart. Kocham rumiankowe podwórko I łączki za dróżką za górką. Kocham tamto drzewo cierniowe Na ...

  • Na pożegnanie

    Na pożegnanie Jestem tylko ładnym opakowaniem Ładnym opakowaniem trującego cukierka Trującego cukierka nasączonego starym alkoholem Starym alkoholem z twoich ust Ust sinych ...

  • Polowanie

    01 II 2022 Polowanie Kiedy oczy nie chcą widzieć A uszy słyszeć, Gdy ciało chce leżeć I o niczym nie wiedzieć Wtedy figle płata mózg bo widzi tylko mannę z zórz. Gdy ...

  • Bójka

    Delikatne promienie porannego słońca zwolna padały na lekko kołyszące się źdźbła ciemno zielonej trawy. Młode świerki, wysłańcy lasu chcącego zapanować nad łąką ...

  • Błądząc w podziemiach cz. 5

    Usiadł przy czystych, białych skałach i zamknął oczy. Podobno nadzieja umiera ostatnio ale z kolei zdaniem niektórych wspomniana nadzieja jest matką głupich. Bez ...

  • Ostatni blues

    27 I 2022 Ostatni blues Gdy droga ma skończy się gdzieś A zegary zabiją ostatni raz Wtedy Weź Boże moje życie – Weź Na błękitne pastwiska, gdzie szczęście Dasz. Tam ...