Poślubiona Szatanowi
By Horror Ziom Poślubiona Szatanowi Ten dzień zaczął się dobrze. Po przyjściu na plan nowego pornosa, czekała na niego pod drzwiami jego gabinetu. Fajna, krągła lasencja ...
By Horror Ziom Poślubiona Szatanowi Ten dzień zaczął się dobrze. Po przyjściu na plan nowego pornosa, czekała na niego pod drzwiami jego gabinetu. Fajna, krągła lasencja ...
"Upiorny Las" by Horror Ziom Nie czuł potrzeby palenia, picia, uprawiania hazardu, czy kompulsywnego obżerania się. Jedyne czego potrzebował, co było jego ...
“Wyznawca” - by Horror Ziom - Cześć, mam na imię Adrian – przedstawił się nieznajomy, wyciągając rękę w jej stronę. - Agnieszka – powiedziała, ściskając jego ...
KORPO PARTY W HALLOWEEN – by Horror Ziom Adam uważał siebie za człowieka sukcesu. Błyskawicznie piął się w górę struktury organizacyjnej jednej z większych ...
Kolejna Noc Praca na ulicy nie należała do najlżejszych. I do najbezpieczniejszych. Ale można było dużo zarobić. Nie wymagała też nie wiadomo jakich kompetencji ...
Andrew Boock "Wpadnijcie na drinka..." (I) Marta mruczała ściskając w dłoni podwiniętą koszulkę. Klęczała na chłodnych panelach, a biodra poruszała ...
02 IV 2022 Myślałam Myślałam, że trzymając się za ręce Z uśmiechem przejdziemy przez życie, Ale ty chciałeś od życia coraz więcej i więcej, Aż stałeś się, jak ...
01 IV 2022 Życie Życie to chwila Dobre i to złe, Twoje oczy miłe A nawet twój gniew. Serca twego bicie I radosny śmiech, Łzy wylane skrycie, Gdy zwątpienie i śmierć ...
Grzesiek miał 29 lat, kochająca dziewczynę, psa i mały domek po za miastem, jego życie było uporządkowane i mógł cieszyć się ze stabilizacji. Szybko jak się okazało ...
27 III 2022 Jedna chwila Życie jest chwilą To najdłuższy w życiu sen Na koniec troski przeminą I zmartwień cierń. A z nimi życiowy sens Dla którego jest tyle zła, Gdzie ...
Marcelina z Solca Kujawskiego Jestem nudziarą. Tak w zasadzie mogłabym przedstawić się wchodząc na imprezę. Czuję się czasem jak zegar z kukułką na ścianie, który ...
25 III 2022 Na czaty Po pracy śpieszą na czaty Wszyscy czatują święty i babcia stara Nie tylko naderwane małolaty. Nawet nauczyciel i Józio garbaty Narzeczony i jego mama ...
20 III 2022 Czy to jest miłość? Próbuję cię poznać człowieku Chcę cię zrozumieć Lecz sobie na przekór Zrozumieć nie umiem. Dlaczego, gdy zamykam oczy Patrzysz ...
19 III 2022 Czekałam Jeśli tamten chłopak Przyjdzie pod mą bramę Powiedzcie mu, że czekałam Przez te zimy i lata całe, Które uciekły Lecz nadzieja została. Choć chcę ...