Pajęczno
14 V 2022 Pajęczno Do Pajęczna koniki dziś przyjechały Jagody, Księżniczki i Baśki Polskie konie – nie dla chwały Lecz na hamburgery i kiełbaski. Przywieźli je ważni ...
14 V 2022 Pajęczno Do Pajęczna koniki dziś przyjechały Jagody, Księżniczki i Baśki Polskie konie – nie dla chwały Lecz na hamburgery i kiełbaski. Przywieźli je ważni ...
14 V 2022 Cipka Techno pieści czyjąś cipkę Rozum dęba staje Oszalały zmysły wszystkie Kwoczka słodycz daje. Temu i tamtemu potrzebującemu WF to podobno zdrowie, Jak ...
13 V 2022 Dedykowane głupocie Na oko jest wszystko spoko Uważa się za pępek świata Zawsze się dobrze miewa na oko Gdzie trzeba stosunki dobre ma taka. Wiadomo nikt do pięt ...
Idąc w wesołym nastroju, co chwile nasze usta łączyły się w jedność, języki odgrywały niebywały taniec. Nie mogliśmy się sobą nacieszyć niczym para zakochanych ...
12 V 2022 Godzilla Pośredniczy między piekłem a ziemią Z metalowym na grzbiecie pancerzem To bizneswoman sprawia, że kwiaty więdną Zjada z flakami zanim do piekła ...
09 V 2022 Sen Zamknąłeś słodkie Twoje oczy Śpisz z uśmiechem na ustach Pewnie czujesz mój czuły dotyk Że całuję Twoje słodkie usta. Gdzie teraz jesteś czy jestem z ...
Po przebudzeniu nie wiedziałem gdzie jestem. W sumie ciężko było to nazwać przebudzeniem. Jedynie przebłyskami świadomości. Wiedziałem tylko, że doszło do katastrofy ...
***Uwaga poniższa historia to fikcja literacka, bohaterka jest pełnoletnia. Walter jest ojczymem Aurory, nie ma między nimi więzi krwi. Aurora wróciła po szkole do domu ...
29 IV 2022 Gonić młodość Dokąd tak pędzisz kobieto, do kogo? Do plastycznego doktora Żeby zatrzymał młodość z moją chorobą, Która mnie dobija, jak zmora. Potrzebuję ...
To opowiadanie, które dostałam w podarunku, od tajemniczego współautora :) Twój facet ma małą zdolność kredytową, więc sama musisz ogarnąć kasę na dość duży ...
Opowiadanie napisane wspólnie, a właściwie w większości przez tajemniczego współautora, którego pozdrawiam Typowe wiejskie wesele, jakich mnóstwo. Marta zawsze je ...
Wojtek patrzył na siostrę i jej koleżanki. Ich piękne nagie ciała błyszczały od potu, różowe ogolone cipki były wyraźnie wilgotne. Nie mógł uwierzyć że przed ...
23 IV 2022 Michelle Ach, tak księżną wielką i błękitną być Farbą Palette ufarbować sobie krew Na niebiesko i o księciulu z bajki śnić. Bo książę mądry i piękny ...
Witam serdecznie. Podczas przeglądania z przyjaciółką stron internetowych z bielizną. (O Beni w historii Dzień Kobiet) Przypomniałam sobie. Że coś mnie z butów wyrwie ...