Ciotka Katarzyna część 2
I tak sobie teraz myślę, że musiał być to punkt zwrotny w całej tej historii. Od tego momentu wszystko poszło, jakby lawiną. A przynajmniej tak mi się wydaje... Jeszcze ...
I tak sobie teraz myślę, że musiał być to punkt zwrotny w całej tej historii. Od tego momentu wszystko poszło, jakby lawiną. A przynajmniej tak mi się wydaje... Jeszcze ...
Adrian ma 21 lat. Od najmłodszych lat interesował się sportem i właśnie z nim postanowił związać swoją przyszłość - obecnie jest studentem na AWF w Warszawie. Ma 189cm ...
11 VII 2022 Sumienie Sumienie ma zamknięte w portfelu, Gdy idzie na łów. Już niewinna i czysta idzie do celu Nie wie lub nie pamięta kto to Bóg. Bóg niewygodny w interesie ...
09 VII 2022 W Małpim Gaju Pierwszy Maja w Małpim Gaju Gniatkowski urzeka głosem Baju baj obywatelu baju baj Śnij o syrence i lepszym losie. Roczek, jak sen przeleci W gaju ...
Pierwszy raz zobaczyłem ją, gdy miała jakieś siedemnaście lat. Właśnie wprowadziłem się do nowego mieszkania, a ona wraz z matką i ojczymem mieszkała dokładnie nade ...
To był trzeci dzień naszego wakacyjnego pobytu nad polskim morzem. Miał to być pierwszy bardzo gorący dzień podczas naszego pobytu. Obudziłem się w świetnym nastroju, że ...
10 VII 2022 Serce Wtedy świecił nam księżyc, Jak srebrną lampką Byliśmy tylko my przy miedzy A wieniec z gwiazd w niebie nas zamknął. Jeśli przestałeś, już kochać I ...
21 VII 2022 Co mam zrobić – żart Co teraz mam zrobić, gdy już jestem A ze mną noce i dnie Gdy słońce świecić mi nie chce I chodzę samotna na samym dnie. Więc daj mi ...
10 VII 2022 Nie jest źle Przyszedł na świat, dlaczego Może się ktoś zapomniał Może wypadek przy pracy I nic ciekawego Teraz pewnie będzie za dużo jadł? Gdy wszystkiego ...
5 VII 2022 Za wszystko się płaci Pamiętam te młodości dni I twoje, jak jagody oczy Nie wiem, już czy to były sny Czy spacerowaliśmy w nocy. Do szczęścia nam wtedy ...
2 VII 2022 Wiatr od zachodu Świeciło wtedy słońce Chodziliśmy brzegiem morza I te noce, noce parne gorące Tobą pachniały przestworza. Myślałam, że będą na zawsze I ...
27 VI 2022 Straszna moda Szkoda życia - wielka szkoda! Bezpieczniej chyba jest w grobach Tam dziwactwa nie straszą, już Śpią spokojnie bez modnych snów. Moda, jak dziurawa ...
26 VI 2022 Listy U nas ze skrzynki Wystają listy Żeby wszyscy wiedzieli, Że do nas listy przyszły. Tym samym nie jesteśmy same Znajomi piszą i pamiętają A postronni nasze ...
Park Narodowy Singalika, Indie Północne, 14 sierpnia. I do tego wszystkiego znowu pada-major Gopal Agrawal usiłował prowadzić jedną ręką oliwkowego Jeepa wąską ,górską ...