Opowiadania - str 24

Czytaj autorskie teksty
  • Najwięksi

    5 IX 2022 Najwięksi Jak piękny jest świat A na nim życie Dlaczego okrywa go strach Strasząc swym wyciem. Wyciem szaleńców Swej głupoty oślej By marzeniem straceńców ...

  • Twi'lek 2

    Widząc jak posłusznie wykonuje swoje zadanie zarumieniła się, by po chwili zachichotać widząc czego tak naprawdę bał się pokazać. -Już chyba wiem dlaczego się boisz ...

  • Most wspomnień

    2 IX 2022 Most wspomnień Zrobiło się pusto na moście Nie pieszczą nikogo słońca promienie Wyjechali ostatni goście Zostało tylko miłe wspomnienie. Może ktoś zostawił ...

  • Sen na jawie 2

    21 VIII 2022 Sen na jawie Wierz mi wierz, Że takie miejsce jest Gdzie chowa się gniew A wkracza szczęście. Ze swą melodią Która koi ból i strach, Gdzie drzewa się modlą ...

  • Przyrodni brat męża.

    Końcem lipca, ze stanów przyleciał przyrodni brat męża Sebastian. W piątkowy wieczór. Koło dwudziestej napisali do mnie że są już w domu, i zaczynają imprezować ...

  • Uważaj na marzenia

    Mówisz, że podnieca cię myśl, że twoja żona zdradza cię z obcym facetem, a ty przyglądasz się temu? O tym marzysz? To wyobraź sobie taką sytuację: Wracasz z żoną z ...

  • Czatowa rozmowa 4

    - Ojej... - Twój ton mnie zatrważa... na prawdę... miałabym zdjąć spódnicę... przed uczniem... na jego oczach...? -Tak. - Odpowiada tonem nieznoszącym sprzeciwu - Ależ ...

  • Rocznica 2

    Uciekła pod prysznic, po drodze kapiąc spermą na podłogę. Leżałem zmęczony i spełniony. Dziwnie zadowolony, ciągle podniecony całą sytuacją. Minęło tylko kilka ...

  • Tamte dni

    10 VII 2022 Tamte dni Tylko wyjmijcie mi z oczu Obraz tamtych dni, Który pamięcią swoją toczy Zagubienia i bólu łzy. Bezlitośnie ranią serce Zabierając w dołki mnie ...

  • Siedlisko cz.IV "Wieczór Arka"

    Siedlisko cz.IV "Wieczór Arka" Zostawił Mariolę pod jej blokiem, miała coś w sobie i dobrze wiedział, że była typem kobiety które go podniecały. Spojrzał gdy ...

  • Kocioł

    8 VII 2022 Kocioł Czy widzisz i słyszysz Co łotrom w duszy gra? Jak ich ciemna strona dyszy A w ich kokonie umiera niewinna ćma? Nikt nie widział i nie słyszał Bo sam ...

  • Ciało pedagogiczne

    LISTOPAD Dźwięk przychodzącego smsa wybudził Alicję jak grom z jasnego nieba. Kto przysyła wiadomości o tej porze?! Grzmiała sama do siebie chociaż doskonale wiedziała ...

  • Niegrzeczna #1

    Obserwowałam z przyjemnością swe odbicie w lustrze. Po ostatnich przeżyciach w galerii odzyskałam wiarę w swoją kobiecość. Moja skóra lśniła. Usta stały się ...