Dziennikarka prostytutką. Prequel (dziś znów rozpisany dłużej :))
Ależ była podekscytowana, gdy kupowała sobie ten strój. Najpierw wybrała białe, wysokie kozaczki-muszkieterki. Trochę wstydziła się, gdy podawał je sprzedawca ...
Ależ była podekscytowana, gdy kupowała sobie ten strój. Najpierw wybrała białe, wysokie kozaczki-muszkieterki. Trochę wstydziła się, gdy podawał je sprzedawca ...
Dlaczego to mnie tak mocno, tak cholernie podnieca? To chyba dzieje się od czasów, kiedy dojeżdżałam autobusem z mojej wioski do miasteczka do liceum. Bardzo często autobus ...
Wychodzę sobie na spacer w bardzo eleganckim i drogim futerku… Szpileczkach również... No przecież jest już zimno… Właśnie spadł pierwszy śnieg. Ale… ale! Ja pod ...
Od zawsze byłam molem książkowym i bardzo długie godziny spędzałam w bibliotece… Uwielbiałam ten klimat półek zastawionych ciężkimi księgami, zapach papieru i druku ...
No niezwykle podnieca mnie to, gdy mężczyzna jest ostry, wręcz atawistycznie agresywny… Gdy mówi: - „Nogi na pagony!” Lub mówi jeszcze bardziej wyuzdane kwestie... Co ...
Daję się poderwać przez znacznie starszego pana… znacznie starszego… spokojnie byłby mógł być moim ojcem… O nie, byłby znacznie starszy od mojego ojca… Poderwał ...
A tak… zakładam bardzo długą spódnicę… albo długą, rozkloszowaną sukienkę… i… ruszam w krajoznawczy objazd okolicy… Uwielbiam takie małe podróże ...
Okno mieszkania, które wynajmuję, znajduje się na samym parterze i nie ma kompletnie żadnych zasłon ani firanek… A ja czasami, nie tylko do kąpieli chodzę sobie bez ...
- Ależ panie listonoszu… jak można tak nachodzić kobietę nieoczekiwanie… z nienacka… Czy pan wie, jak ja się teraz czuję… taka zupełnie naga… na oczach obcego ...
Już wiecie, że me myśli zaprząta wielka podróż luksusowym statkiem oceanicznym. Pisałam w poprzednim odcinku... Stąd taka oto scenka z obrazków w stylu "pin ...
Jak ja uwielbiam czasem na plażę przyjść w mikro-kostiumie, cieniusim jak cholera i skąpym, że największy sknera tak by go nie zaprojektował! Cieniusim i skąpym? Nie ...
No właśnie... kto podpowie... co się dalej dzieje? Jak reagują na mnie ci chłopcy? Jak na mnie patrzą? Czy ma znaczenie to, że ta moja sukienka eksponuje biust nieco zbyt ...
Miałem szczery zamiar usiąść po południu do pisania referatu. Już nawet miałem gotowy szkic tego, jak on będzie wyglądał. Przygotowałem sobie stanowisko pracy ...
Odkąd pamiętam, zawsze kręciła mnie Magda. Poznaliśmy się jeszcze w liceum. Już wtedy, gdy mieliśmy po kilkanaście lat, lubiłem o niej fantazjować. Myślę zresztą ...