Damulka dopadnięta w zaułku
To moja odwieczna właściwie fantazja... Elegancko ubrana, koniecznie w rękawiczkach, eleganckiej spódnicy i pończochach, zostaję dopadnięta w jakimś niebezpiecznym ...
To moja odwieczna właściwie fantazja... Elegancko ubrana, koniecznie w rękawiczkach, eleganckiej spódnicy i pończochach, zostaję dopadnięta w jakimś niebezpiecznym ...
To taka moja fantazja... Stoję obnażona przed jakimś... No właśnie kim? Władcą feudalnym? Panem? Sama nie wiem... Ale jedno wiem. Muszę obnażyć przed nim swe piersi ...
Poniższe opowiadanie, napisane we współpracy z Darjimem jest swojego rodzaju eksperymentem. Przedstawia dwie różne perspektywy i dwa spojrzenia na jeden punkt. Piszemy oboje ...
No... To rozpocząłem edukację w drugiej klasie nowego liceum pełen emocji i nadziei , że wszystko będzie okej i ułoży się tak, jak sobie zaplanowałem. Aklimatyzowałem ...
Był wieczór. Ostatnia niedziela wakacji. Od jutra, 2 września, miałem rozpocząć nowy etap swojego życia. Nowe miejsce, nowi ludzie, nowa szkoła. Nowe miało być ...
Ola Trzęsę się. Ze strachu. Zaraz powiem Ryśkowi, że odchodzę od niego. Muszę to zrobić teraz. Najwyższy czas. Z Dawidem spotykam się od niespełna ośmiu miesięcy. To ...
Wg. pomysłu Historyczki. Otworzyłem drzwi mieszkania i przepuściłem Martę przed sobą. Weszliśmy do dużego pokoju szumnie nazywanego przeze mnie: salonem. - Ładnie ...
14 XII 2022 Pokora Kocham ten świat którego, już nie ma jego ciche uliczaki i świeczki w oknach. Na ulicach kocie łby z kamienia wąskie chodniki i drzewa po bokach. TV u ...
- Choć dżentelmen, widzę, z pana. Zerkasz wciąż na me kolana... Choć masz panie, zacny gust... Ciągle zerkasz na mój biust... - Bo choć dama, widzę, z pani, bardzo ...
No... Odetchnąłem z wielką ulgą. Wyszło całkiem nieźle... Byłem bardzo zadowolony z ujęć, które udało nam się dziś zarejestrować w miejskim parku. Nam, bo ...
Jestem krakowiakiem. Od urodzenia mieszkam w starej zabytkowej kamienicy, która się mieści przy ulicy Floriańskiej 41. Mam trzydzieści pięć lat i brązowe oczy. Wzrostu mam ...
To treść mojego własnego komentarza, który zamieściłem jakiś czas temu pod pewnym tekstem. Jakoś tak z przekąsem do niego wracam... Gdy patrzysz komuś w oczy, gdy ...
Najpierw wstęp wyjaśniający. Kuba od września pracuje w prywatnej szkole muzycznej w Europie. Pierwszy raz w życiu szłam na Halloween który wymyśliła moja siostra. Kuba ...
Leżałem obok obserwując zabawy obu kobiet. To był naprawdę piękny widok, taki, który podnieci najbardziej opornego na kobiece wdzięki mężczyznę. Moja ręka powoli ...