Przygody na statku 2: Z Barbarą
Miałem spore wątpliwości, czy chcę tego dnia w ogóle widzieć się z Barbarą. Właśnie przespałem się z inną kobietą. Mało tego, z pasażerką i córką bogatych ...
Miałem spore wątpliwości, czy chcę tego dnia w ogóle widzieć się z Barbarą. Właśnie przespałem się z inną kobietą. Mało tego, z pasażerką i córką bogatych ...
Zatrzymaliśmysię przed klatką schodową. - Tu mieszkam - oznajmiła Izabella odwracając się twarzą do mnie - chciałabym ci jeszcze raz podziękować za miły wieczór ...
A to takie wydarzenie. Nie powiem czy z życia… A może to sen. Przychodzę do pracy zapomniawszy założyć stanika, jest lato, więc mam na sobie tylko cienką bluzkę. Nawet ...
- A on jak na to zareagował? Pewnie się uśmiechał szyderczo… - No tak... Muszę to przyznać… trochę był szyderczy wobec ciebie... Powiedział, że powinieneś byś ...
Było to lato, kiedy rodzinnie wybraliśmy się na wakacje. Rodzice zaproponowali mi, że skoro mam wolne w pracy, to mogę pojechać z nimi na tydzień nad włoskie morze ^^ Nie ...
Następnego ranka dziewczyny odwiozły mnie na lotnisko. Wyjęłyśmy walizkę z bagażnika i odetchnęłam z ulgą, cholera nie wiedziałam, że była taka ciężka. -Jakim cudem ...
Seks potwory August znowu napisał pod jednym ze zdjęć Amandy na jej koncie facebookowym: “Moja Królowo! Chcę być Twoim psem!”. Po raz kolejny. Takie wyznania łechtały ...
Okoliczności były bardzo sprzyjające. Był późny piątkowy wieczór. Wszyscy już spali, więc nic nie stało na przeszkodzie, aby sobie trochę ulżyć. Pikanterii dodawał ...
Dawno dawno temu w malowniczej krainie... Panował Król. Jego poddani mówili o nim same dobre rzeczy. Jak każdy szanujący się władca, Król miał on nadwornego maga ...
Doskonale pamiętam swój okres dojrzewania... Ten czas jest jednym z najpiękniejszych w życiu człowieka. Początek był bardzo gwałtowny, jak zresztą zawsze bywa z ...
To był jeden z wielu letnich wieczorów, jakie spędziliśmy razem na wakacjach. Dwa miesiące wakacji były wyzwaniem dla moich rodziców. Matka pracowała w jakimś instytucie ...
To dziwna historia. Tak dziwna, że po kilku tygodniach sama już nie wiedziałam czy wydarzyła się naprawdę. Nie, to nie do końca tak. Wiem, że to, co mi się przydarzyło ...
- A to, Maksymilianku, niezwykle praktyczna lekcja… ciocia musi cię do niej przygotować… czyli… randka z dziewczyną w restauracji… i… wyjście do toalety… Mówisz ...
Wyznanie Grzesznicy cz. 4 Jaka jest najgorsza rzecz, jaką ksiądz w życiu zrobił? - spytała kobieta po chwili milczenia. Co było w życiu księdza najbardziej mrocznym ...