To co najważniejsze...
-Czy już wiesz, o co ICH zapytasz ? Znają odpowiedż na każde pytanie... Spotkało Cię wielkie wyróżnienie, będziesz reprezentował nas wszystkich. Masz TO pytanie, coś co ...
-Czy już wiesz, o co ICH zapytasz ? Znają odpowiedż na każde pytanie... Spotkało Cię wielkie wyróżnienie, będziesz reprezentował nas wszystkich. Masz TO pytanie, coś co ...
Ludzie mijający nas raczej nie wyrażali sympatii na nasz widok. Tak jak wcześniej śnieg, tak wszechobecny piach, wchodzący tam, gdzie być go nie powinno, irytował, czy ...
- Cześć Dorotko – usłyszałam spacerując po Wrocławskim rynku. Odwróciłam się zastanawiając kto mnie zaczepia. - Ooo cześć Mariola – odpowiedziałam. Ucieszyłam ...
17 VI 2022 Marysia Czy księżna może być dziwką? Czy tylko biedna Marysia nią jest, Której chłopak był dla niej wszystko A księżna pałaców ma sześć. Księżna ...
Wyznanie Grzesznicy cz. 3 Ksiądz miał już dość tej całej historii jak i samej spowiadającej się. Ile to jeszcze potrwa? - pytał sam siebie w myślach. Suszyło go, był ...
Kochani na wstępie bardzo chciałam Was przeprosić za to ,że tak długo mnie nie było. Wiem, że wiele z Was zawiodłam bo bardzo długo mnie nie było, ale to było nie ...
Niektórzy narzekali, że piszę za krótko. Stąd tu zebrałam całość "Niemoralnej propozycji". No jest przydługa... Jeśli przynudzam, dajcie proszę znać w ...
Wchodzi we mnie znacznie łatwiej. Mam odwrócony wzrok na bok. Pojękuję. Antoni i kierowcy oglądają ten akt, jak jakiś fascynujący spektakl. Nie odrywają ode mnie oczu ...
Darek otworzył drzwi swojego mieszkania na poddaszu i gestem zaprosił Martę do środka. - Bardzo się cieszę, że jednak dałaś się namówić na wizytę w mojej samotni ...
Sobota w rozkwicie. Po śniadaniu pojechaliśmy na zakupy, potem po parę drobiazgów Sonii. Obiad. I już zrobiło się ciemno jak to zwykle bywa w lutym. Wieczorem chciałem ...
Jestem wielkim entuzjastą japońskiej erotyki. Jest ona bardzo specyficzna i ma wyjątkowe cechy, Przede wszystkim koncentruje się i zagłębia się w szerokie spektrum ...
03 VI 2022 Czy coś warto Niby Cię nie kocham Przynajmniej nie chcę Tylko dlaczego tak uparcie szlocha Za Tobą moje głupie serce... Jestem, jak bąbel na wodzie I czatuje na ...
02 VI 2022 Osobliwe Sercem dyktowane Ręką napisane Wszystkie moje wiersze Osobliwe, niedzisiejsze. Dziś nie modne i antyczne, Jak nie z tego świata - Wiersz chce nad bólem ...
02 VI 2022 Futerko Pląsa techno choć kręgosłup zgrzyta Pusta, przywiędła, wytatuowana kobita Pokazuje łyse futerko, gdy fika A spod niego wygląda głodna cipa. Barbara ...