LILKA
Długo myślałem o tym wszystkim, co wydarzyło się między mną a Lilką. To była prawdziwa burza myśli. Na koniec doszedłem do wniosku, że tak ogólnie to wyszło dosyć ...
Długo myślałem o tym wszystkim, co wydarzyło się między mną a Lilką. To była prawdziwa burza myśli. Na koniec doszedłem do wniosku, że tak ogólnie to wyszło dosyć ...
Tekst, który brał udział w konkursie. Wyniki już są, więc śmiało mogę publikować ;) "Wyjdź z ukrycia" mój najnowszy album bił rekordy popularności w ...
Wcześniej pisałam ten wątek w wielu częściach. Teraz poprawiłam go, nieco zmieniłam i połączyłam w całość. ************************************* Jak ja musiałam się ...
Większość z nas nie przywiązuje wagi do snów, Ja i owszem, mam nawet swoje niepisane schematy, które się sprawdzają. Jednym z nich jest plener a na niwie zieleni pojawia ...
Witam. Mam na imię Tomek. Mam 35 lat. Jestem żonaty od 10 lat. Moja żona Aneta ma 32 lata. Brunetka 165cm wzrostu. Biust niczego sobie. Od pewnego czasu do naszej sypialni ...
Witam. Mam na imię Tomek. Mam 34 lata. Jestem żonaty od 10 lat. Moja żona 2 lata młodsza. Ale tu nie o niej. Tym razem o jej matce czyli mojej teściowej. Ma 55 lat i jak na ...
Rano obudziłem się sam w łóżku. Malwiny przy mnie nie było, ale słyszałem hałas z kuchni, po której się krzątała. Wstałem i owinąłem się w pasie ręcznikiem ...
Cześć, historia którą chcę się podzielić jest życiowa i skomplikowana. Postaram się ją opisać najlepiej jak potrafię. Zaczęło się niewinnie. Jako biedna studentka ...
Prosiłam go: - Nie... nie... proszę... Ale on jedną ręką trzymał mnie za głowę, a drugą ujął swego żołnierza i przystawił do mojej twarzy. Jakby po to, żebym się ...
To moje stare opowiadanie. Wstawiam ponownie na prośbę M Po raz kolejny wytarłam swoje zimne, spocone dłonie o sukienkę ostatni raz rozglądając się po salonie i kuchni ...
To moje stare opowiadanie. Umieszczam je tu na prośbę M. Minęli właśnie jakąś wioskę i wjechali w niewielki lasek, gdy Dom ukazał się ich oczom. Stał pośród sosen i ...
Już dawno napisałam takie opowiadanie w dość ubogiej wersji. Teraz pozwoliłam sobie na jego rozbudowanie. Od kiedy pamiętam, zawsze podniecało mnie wrażenie, że jestem ...
- Naprawdę? Podoba ci się, panie studencie? - Marta uśmiechała się, filuternie mrużąc oko. - Czy podoba?! Czy podoba?! Ależ... ja nie znajduję słów na określenie tej ...
- Szerzej nogi! Jeszcze szerzej! - Komenderował Miecio. Ależ się wstydziłam. Nogi miałam zadarte do góry i rozłożone szeroko. Widziałam że szpilki sterczą, jak dwie ...