Bałamutna kokieta z Bohotnicy
Bałamutna kokieta z Bohotnicy W króciusieńkiej chodziła w spódnicy panów wielce kusiła była ich cała siła… Teraz chodzi z pamiątką w macicy…
Bałamutna kokieta z Bohotnicy W króciusieńkiej chodziła w spódnicy panów wielce kusiła była ich cała siła… Teraz chodzi z pamiątką w macicy…
Historyczka w Dzień Niepodległości Wprost okrutnych zaznawała mdłości I pytanie stawiano - kolego… skąd to wzięły się, no i dlaczego? A to przecie z przygodnej ...
Postawiła kolejny krok na leśnej ścieżce. Pokrywały ją gęsto żółtawe, zeschnięte liście wydające niemiły dla ucha trzask gdy stawiała po nich krok. Przypominały ...
Dobre słowa jak i krytyki Mile widziane. Wieczór. Siedzę sobie na łóżku w pokoju przeglądając telefon. Nagle słyszę pukanie do drzwi które się otwierają. - Maks ...
Dorota wchodząc do budynku szkoły miała wrażenie, że wszystkie oczy skierowane są na nią. Z reguły nieprzytomne twarze uczniów przed 8 rano, tym razem zdawały jej się ...
Rok 1938. Ekspedycja w głąb Czarnego Lądu w poszukiwaniu w dżungli zaginionego miasta, nieznanej starożytnej cywilizacji. Jakże byłam zachwycona, że udało mi się na nią ...
No i umówiłam się na randkę z Grzesiem, tym młodym kierowcą, który rozpoczął pracę w naszej szkole… Zrazu mu odmawiałam, dopiero za trzecim razem się zgodziłam ...
Gdy Maria spacerkiem szła wzdłuż budynku to w pewnym momencie przed sobą zauważyła pokojówkę Glorię, która nagle zatrzymała się przed stertą gałęzi, po czym ...
Moje pierwsze opowiadanie, mam nadzieję że przypadnie wam do gustu Mroźny grudniowy dzień , wracam się do domu po małych zakupach . Poczułem że dostałem SMS . Chętnie ...
Nadszedł czas na wyjście z mieszkania. Obudził się przed chwilą w stanie wyraźnie podgorączkowym. Nie był w stanie nawet zejść z łóżka i potrzebował do tego ...
Po ostatnich wydarzenia dni mijały dosyć „spokojnie”. Codzienna chłosta, służenie mamie, przebieranki: rano na Dzień dobry chłosta, po przyjściu ze szkoły miałem ...
Minęło kilka miesięcy od spełnienia warunków, umowy którą zawarła siostra Pawła ze swoją przyjaciółką, mimo tego czasu chłopak wciąż niemógł wrócić po tym do ...
Jestem Przedsława. Piszę tę kronikę, by nie zapomniano mego imienia. Z domu jam Włodzimierzówna. Może mój ojciec kiedy zostanie nazwany Wielkim? Wszak człek to był ...
Siedemnastoletniej Monice nie chciało się iść do szkoły - był koniec roku szkolnego, a oceny już wystawione. Zamiast na lekcje poszła na wagary żeby kupić sobie strój ...