Inicjacja cz.2
Po wyjściu Katarzyny siedziałem jeszcze chwilę przy stoliku. Świat wirował mi przed oczami i szumiało mi w uszach. -Tylko nie zemdlej, stary- mruknąłem do siebie ...
Po wyjściu Katarzyny siedziałem jeszcze chwilę przy stoliku. Świat wirował mi przed oczami i szumiało mi w uszach. -Tylko nie zemdlej, stary- mruknąłem do siebie ...
Trochę czasu zajęła mi decyzja,czy publikować moje przygody,ale właściwie dlaczego nie spróbować tego opowiedzieć?Nie jestem już nastolatkiem,ba jestem już po ...
Dziewczyny rozmawiały o wszystkim i o niczym kiedy ja robiłem kawę, ani one nie zwracały uwagi na mnie, ani ja nie spoglądałem w ich kierunku, myślami będąc przy tym co ...
Nie umiem i nie lubię pisać opowiadań ale bardzo lubię dzielić się historiami z mojego życia. Zdecydowanie jest to jakiś rodzaj ekshibicjonizmu któremu kompletnie ...
Czy gdyby przyjaźń istniała... bylibyśmy dla siebie obcy? Czy gdyby przyjaźń istniała... byłbyś dla mnie ciemną mogiłą? Czy gdyby przyjaźń istniała... dziś wciąż ...
Mam na imie Adrian i opowiem wam o seksownej drobnej sąsiadce Oli. Mam 31 lat mieszkam na obrzeżach miasta w tyrystycznej miejscowości wiec jak nie ma sezonu to całkiem jak na ...
Dzień jak co dzień najpierw praca potem obiad i walenie konia do porno. Tak wyglądało moje życie do czasu aż przypadkiem nie wpadłem na nią. Była 22 letnią dziewczyną ...
Część 2 Nie minął tydzień od naszego spotkania i już dostałem propozycję, aby spotkać się ponownie. Ale tym razem ma specjalną niespodziankę i na pewno będę ...
Gdy ostatnio spojrzałem na zawieszony na ścianie zegar, to wskazywał osiemnastą piętnaście. Zabrakło mi odwagi by ponownie otworzyć ponownie oczy, ale musiało minąć ...
Cóż, prawda była taka, że cała się trzęsłam na samą myśl, że miałabym wyjść z domu bez wiedzy i zgody rodziców. Nic się od wczoraj nie zmieniło, gdy myślałam o ...
Rozdział 2 Przepraszam za wprowadzę w błąd w części pierwszej . Zasugerowałem tam ze moja praca w cyrku była w roku 2009 ale pisząc druga cześć uświadomiłem sobie ze ...
Wydarzenia o których tu opowiem miały miejsce od 2009 roku do pierwszej połowy 2011 roku . Jest to prawdziwa historia moje życia . Chciałbym żeby ta historia była ...
Zadzwonił telefon, na wyświetlaczu pojawił się numer i podpis Zuza (praca). Nacisnęłam zieloną słuchawkę, w telefonie usłyszałam znajomy damski głos "Czekam już ...
Nie spodziewałam się, że wypad z przyjaciółmi na kolację. Przybierze taki obrót. Wychodząc z restauracji. Natknęliśmy się na Kubę. Naszego znajomego. I zarazem szefa ...