Najpierw córka, później matka
Gdy tylko starzy mojej dziewczyny wyszli na imprezę, wyładowałem się na jej cipce. Byłem tak napalony przez jej matkę tego dnia, że nawet nie chciało mi się słuchać ...
Gdy tylko starzy mojej dziewczyny wyszli na imprezę, wyładowałem się na jej cipce. Byłem tak napalony przez jej matkę tego dnia, że nawet nie chciało mi się słuchać ...
Opowiem Wam historię związaną z tym zdjęciem a wydarzyła się ona ponad dwadzieścia lat temu jak jeszcze chodziłam do szkoły średniej. Moja koleżanka poprosiła mnie ...
I. Mam na imię Magda i od piętnastu lat jestem szczęśliwą mężatką, wciąż bez pamięci zakochaną w moim mężu Łukaszu. Poznaliśmy się w liceum, a na studiach ...
Basia po przebudzeniu się zobaczyła, że mężczyzny nie ma. Poleżała trochę, po czym wstała i przeszła do kuchni, gdzie zadzwoniła do przyjaciółki Ireny — Halo?— ...
Śmierdziało. Odór przypomniał Mieszkowi dzień, kiedy był jeszcze chłopcem, a matka chcąc zrobić mu jajecznicę, wbiła do patelni stare jajko. Zepsute. Matka wybiegła z ...
Opowiadanie pisane na tzw. "kolanie", wszelkich polonistów przepraszam, jeżeli szukacie u mnie idealnej składni, braku powtórzeń czy innych zabiegów pisarzy lepiej ...
Początkiem zeszłego roku. Nasz przyjaciel i zarazem mój kochanek który towarzyszył nam podczas naszych wspólnych zabaw. Przedstawił nam swoją nową dziewczynę. Którą ...
Czytam opowiadania dotyczące relacji matek z synami i po kilku zdaniach wiem od razu , że większość to fantazje. Moja historia jest prawdziwa i zaczęła się kilka lat temu ...
Na imię mam Ania. Zostałam wykorzystana seksualnie. Tego dnia, jak zwykle wróciłam do domu o szesnastej. Mieszkałam sama. Nie miałam męża, ani chłopaka. Miałam ...
Rocznica ślubu Joanny Tej wiosny 42-letnia Joanna wraz z mężem Henrykiem (45 lat) obchodzili 15-stą rocznicę ślubu. Z tej okazji Henryk zarezerwował pobyt w 5-cio ...
Joanna w pociągu Tego lata 42-letnia Joanna wraz z mężem Henrykiem (45 lat) i bliźniakami (Paweł i Agnieszka 18 lat) postanowili odwiedzić dawno niewidzianych rodziców ...
Dzień dobry! Oddaje w Wasze ręce moje najnowsze opowiadanie. Jego źródłem są: spora dawka mojej wyobraźni, osobiste przeżycia z podróży do Azji oraz niepełna wiedza nt ...
Mialem 16 lat, w piątek po lekcjach w samochodzie czekała na mnie mama pod szkołą. Przyjechała, bo akurat chciała zrobić zakupy na mieście, a przy okazji zabrać mnie do ...
Po wyjściu Katarzyny siedziałem jeszcze chwilę przy stoliku. Świat wirował mi przed oczami i szumiało mi w uszach. -Tylko nie zemdlej, stary- mruknąłem do siebie ...