Poranna niespodzianka cz.II
Poniższe opowiadanie jest ze specjalną dedykacją dla użytkownika @noname. Dziękuję za komentarze, które zdopingowały mnie do napisania dalszego ciągu tej historii ...
Poniższe opowiadanie jest ze specjalną dedykacją dla użytkownika @noname. Dziękuję za komentarze, które zdopingowały mnie do napisania dalszego ciągu tej historii ...
Gdy tylko wszedłem do swojego pokoju, to zatkało mnie kompletnie. Stanąłem, jak wryty w otwartych drzwiach. Pełnym zaskoczenia, niedowierzania i oszołomienia wzrokiem ...
Overthinker to osoba która ma problem z zatrzymaniem swoich myśli, pędzą ciągle w jej głowie. Spotyka to też przeciętne jednostki, w sytuacjach dużego stresu, jednak ...
W dniu dzisiejszym poranna toaleta zajmie mi nieco więcej czasu, niż zwykle. Postanowiłem bowiem wydepilować miejsce intymne. Odkąd pamiętam, to owłosienie poniżej mojego ...
UWAGA - TO TYLKO ROBOCZY POMYSŁ NA OPOWIADANIE Studenci pierwszego roku jadą na wakacje przed siebie. Trzech chłopców - Roman (zwany Romeo albo Don Kichot) - romantyk, pisze ...
Pełen opis przygód bohaterów znajdziesz w powieści erotycznej Valleriny P. pt. "Gaudensia. Zwycięstwo pożądania". Wieczorem nareszcie mogli usiąść wygodnie w ...
Oto jestem Martą-Jagną. Niczym we Reymontowych Chłopach. Choć nieco inaczej toczą się tu me nielekkie losy. Mieszkam sama z matką wdową. Dwie samotne kobiety na wsi - to ...
– Mamo, niczego nie zapomniałam. Magda szturchnęła widelcem tosty francuskie, wzdychając w duchu, gdy jej matka nadal atakowała jej umysł, pytaniami i pytaniami, na które ...
- Kurde... Ja już więcej nie piję – stwierdził Paweł odstawiając na stół pustą puszkę piwa. Wszyscy spojrzeliśmy na niego z radosnym zdziwieniem. - Chory jesteś ...
Kiedy wrócili do swoich sypialnych komnat byli rozstrzęsieni. - W co ten kot nas wpakował - stwierdził gniewnie Jasio po wejściu - Nie chciał źle tak mi się wydaje ...
Kilka lat temu postanowiliśmy razem z żoną, że będziemy raz do roku jeździli do SPA albo jakiegoś fajnego miejsca ale sami, bez dzieci, tak aby odpocząć od codzienności ...
Tamtego dnia było chłodno. Padał siarczysty deszcz. Nikt sobie nic z tego nie robił, ba, każdy, niezależnie od swojego pochodzenia, uczestniczył w ...
- Nareszcie wolny - pomyślał wracając do domu. Dzisiaj minął kolejny ciężki dzień w szkole średniej polegający na przysypianiu na lekcjach, paleniu papierosów z tyłu ...
TO OPOWIADANIE PISANE JEST WSPÓLNIE Z "F", DLATEGO SĄ DWIE OSOBY Ja, biedne, bezbronne dziewczątko, muszę iść sama, przez ciemny, groźny las! A co, jeśli ...