Opowiadania - str 3

  • Mieszkanie z koleżanką: 1. Niedopchnięta

    - Stuk puk! - Wejdź. - Śpiisz już? - przeciągnęła, trzymając za drzwi. - Już wróciłam iiii nie jestem sama. - Zdziwiłbym się gdybyś wróciła sama. Przed wyjściem na ...

  • Tresura

    Dzisiaj opowiem Wam o tych mniej przyjemnych stronach pracy w agencji towarzyskiej. W burdelu w którym pracowałam najdłużej w Anglii były tak zwane treningi była to forma ...

  • Agata mężatka, wizyta w Suntago, całość

    Wizyta w Suntago Z Agatą poznaliśmy sie jakiś rok temu przez intenetową grę. Była o 10 lat starszą ode mnie, znudzoną, bezdzietną mężatką a ja cóż, zostałem jej ...

  • Zadanie Suki (wersja druga)

    Jakieś 3 lata temu, trochę z nudów, bez specjalnych oczekiwań, zalogowałem się na czata (nb. już nieistniejącego – a szkoda…). Miałem wolny dzień, brak planów… ...

  • Zadanie Suki

    Zadanie dla suki Jakieś 3 lata temu, trochę z nudów, bez specjalnych oczekiwań, zalogowałem się na czata (nb. już nieistniejącego – a szkoda…). Miałem wolny dzień ...

  • 17 urodziny

    Siedemnaste urodziny chłopca i ja jako prezent dla niego i jego kolegów. To ojciec dla swojego syna wymyślił taki prezent. Ojca solenizanta znałam od lat, zresztą on też ...

  • Mój pierwszy raz jako prostytutka

    Miałam dziewiętnaście lat były wakacje które spędzałam z czwórką znajomych nad morzem, jedną koleżanka i trzema kolegami. To były wspaniałe dwa tygodnie i nikt nie ...

  • To koniec fiucie

    W jej głowie zapadła decyzja. Kochała, może wciąż kocha, ale więcej zdrad już nie zniesie. Tylko jeszcze tego nie powiedziała. Sama nie wie dlaczego. Może ostatnio nic ...

  • Najpierw córka, później matka

    Gdy tylko starzy mojej dziewczyny wyszli na imprezę, wyładowałem się na jej cipce. Byłem tak napalony przez jej matkę tego dnia, że nawet nie chciało mi się słuchać ...

  • Domówka

    Opowiem Wam historię związaną z tym zdjęciem a wydarzyła się ona ponad dwadzieścia lat temu jak jeszcze chodziłam do szkoły średniej. Moja koleżanka poprosiła mnie ...

  • Pocieszycielka

    I. Mam na imię Magda i od piętnastu lat jestem szczęśliwą mężatką, wciąż bez pamięci zakochaną w moim mężu Łukaszu. Poznaliśmy się w liceum, a na studiach ...

  • To tylko Ja

    Opowieść opisuje historię Adama: strachliwego, zamkniętego, targanego emocjami chłopaka, który bardzo ciężko radził sobie w kontaktach międzyludzkich. Pewnego dnia ...

  • Romans Basi rozdział 4

    Basia po przebudzeniu się zobaczyła, że mężczyzny nie ma. Poleżała trochę, po czym wstała i przeszła do kuchni, gdzie zadzwoniła do przyjaciółki Ireny — Halo?— ...

  • Jaja

    Śmierdziało. Odór przypomniał Mieszkowi dzień, kiedy był jeszcze chłopcem, a matka chcąc zrobić mu jajecznicę, wbiła do patelni stare jajko. Zepsute. Matka wybiegła z ...