Obyczajowe - str 63

  • Nic nie pamiętam #267

    Nadzieja bez namysłu przytaknęła, nie zważając na fakt, że jest w obcym miejscu i należy być ostrożnym w nawiązywaniu bliższych kontaktów. - Alan jestem - mężczyzna ...

  • Nic nie pamiętam #221

    - Po południu zadzwonił telefon a na wyświetlaczu zobaczyłam nieznany mi numer. Nie odbierałam przez trzy razy. Po godzinie zwyciężyła ciekawość Patrycja pokiwała ...

  • Nic nie pamiętam #272

    Alek, nie był przekonany czy to dobry pomysł skoro dziewczyna jest tak rozkojarzona to zapewne ciężko jej będzie skupić się na rozmowie. Postanowił jednak, że zostanie w ...

  • Nic nie pamiętam #285

    Nazajutrz Milena nie pozwoliła zbyt długo rozmyślać Nadziei, jak z pożytkować ów dzień. - Moja kochana - zaczęła gdy dziewczyna tylko wyszła z łazienki. - Ja jadę ...

  • Nic nie pamiętam #277

    Nadzieja westchnęła z jednoczesnym zaprzeczeniem głową.. - Zrozumiałam aluzję. - uśmiechnęła się. - Ale po części masz rację, mamy już chyba to w genach, że ...

  • Nic nie pamiętam #282

    Następnego dnia miały się spotkać na obiedzie z Alkiem, który nie krył radości gdy wieczorem odebrał telefon od Nadziei. - Czy mam być w garniturze, tak by twoja ...

  • Nic nie pamiętam #162

    Po takim początku, Patrycja, nie miała obiekcji by zostawiać Nadzieję w czterech ścianach. Tym bardziej, że ta rozmiłowała się w sztuce kulinarnej - Wiesz, co Pati, ja ...

  • Nic nie pamiętam #279

    Po rozstaniu się z Alkiem, Nadzieja nie mogła jakoś się skupić na pochłanianiu pięknych widoków jakie miała na szczycie. Nie minęło pół godziny jak stwierdziła, że ...

  • Nic nie pamiętam #158

    Pod narzutą była klatka a w niej znajdował się kanarek. Lekarka, widziała już oczyma wyobraźni jak to maleństwo budzi ją o nieprzyzwoitej godzinie. Na szczęście w tą ...

  • Nic nie pamiętam #269

    Kobieta nie chciała wdawać się w dyskusje na temat swej codzienności. Toteż odpowiedziała ogólnikowo i wiedząc, że najlepszą obroną jest atak, zasypała pytaniami Alka ...

  • Nic nie pamiętam #157

    - Pani doktor, mam dla pani prezent i wiadomość. Od czego mam zacząć? Patrycja spojrzała na coś, co było przykryte seledynowa narzutą i nie musiała pytać, co to jest. A ...

  • Nic nie pamiętam #233

    - To matka uchyliła furtkę dla roli kobiety, w tym wypadku dla mnie - odpowiedziała Patrycja. - Tą właśnie szczerością przekonał mnie do siebie. Mianowicie, przyznał ...

  • Damian projektantem mody rozdział 4

    Kobieta podeszła do drewnianej skrzyni ze zdobieniami, która stała pod oknem. Uklękła przed nią, po czym ostrożnie podniosła wieko i jej oczom ukazały się stare wycinki ...

  • Nic nie pamiętam #292

    Po tym zachwycie, pan Hipolit Rusałko - jak się przedstawił - wprowadził do wnętrza kamienicy. - Tu proszę państwa był salon kawowy. Pan wojewoda odpoczywał wraz z żoną ...