Nic nie pamiętam #273
Nadzieja pomyślała, że ten facet to szczęściarz. Wie nie tylko kim są jego rodzice, ale ma świadomość kim byli przodkowie. A ona? Nie wie nawet jak ma na imię ...
Nadzieja pomyślała, że ten facet to szczęściarz. Wie nie tylko kim są jego rodzice, ale ma świadomość kim byli przodkowie. A ona? Nie wie nawet jak ma na imię ...
- Nie ukrywam, że marzyło mi się by piąć się po tej gałęzi w jeszcze dalszy okres dziejów - rozłożył ręce. - Ale jak widzisz na tym schemacie, tylko tyle jest mi ...
Moduski, mimo, że na co dzień ma do czynienia z wyznaniami, tym razem był jednak zaskoczony. I to nie tylko z powodu scenerii, jaką gwarantowała restauracja. - Mam już ...
Przed wieloma laty stałem na dziedzińcu pewnego starego, zmurszałego budynku, który wielu nazywa "świątynią sztuki". Tak... Teatr Wielki. Wielki moloch ...
Dziewczyna powierzchownie przejrzała fotografie. W pewnej chwili natrafiła na zdjęcie dwójki dzieci, a obok nich stała kobieta. “Ciekawe kim jest ta kobieta z tą dwójką ...
— Kto dzwonił? — zapytała Tina. — Anka, która wczoraj u nas była i powiedziała, że za tydzień odbędzie się twoja wystawa. — Naprawdę? — Tak się cieszę i ...
Mężczyzna podszedł do kobiety i namiętnie pocałował. „Ależ on cudownie całuje",pomyślała. Nagle Damian przerwał i odsunął się od niej. — Co się stało?— ...