Obyczajowe - str 62

  • Nic nie pamiętam #131

    Ulica Dworska, prezentowała się adekwatnie do swej nazwy. Budynki z zaadaptowanymi poddaszami, kolorowe elewacje, ogrody. Jednym słowem nie mieszkali tu przeciętni Kowalscy ...

  • Nic nie pamiętam #80

    Rozmowa z nauczycielką była właśnie taką jaka się kojarzy uczniom. Dlatego funkcjonariusz przyjął z ulgą jej zakończenie gdy wszedł Gacek by dorzucić swoją wersję ...

  • Nic nie pamiętam #258

    Gdy jej związek się rozpadł a syn wyjechał żyła swymi ambicjami by nie powiedzieć kaprysami. Dopiero taka zahukana i pokaleczona przez los dziewczyna pokazała jej, co ...

  • Nic nie pamiętam #144

    Patrycja, odłożyła telefon z odrazą. Powód był oczywisty. Nigdy nie miała przed Hanią tajemnic aż do dziś. - Przepraszam - usłyszała od Moduskiego, który wychylił ...

  • Nic nie pamiętam #133

    Lekarka nie mogła być w pełni zadowolona ze swojego planu. Co prawda miała profil, ale okazał się prywatnym. W dodatku Nadzieja znowu błądziła wzrokiem, nie umiejąc ...

  • Nic nie pamiętam #216

    Komisarzowi nie spodobała się taka interpretacja jego profesji. Głośno wciągnął powietrze. - No, no, wiesz jak uderzyć bez kija. - Filip, sam mówiłeś, że ...

  • Nic nie pamiętam #253

    - Może po świętach jak będę wracać do Patrycji to pojedziesz ze mną? - zaproponowała Nadzieja, - A wiesz, że to nie głupie. Mogłabym wreszcie wypocząć tak na dobre ...

  • Nic nie pamiętam #174

    To, że wyszły z domu było zasługą Patrycji, która postawiła na litość. Oznajmiła, że jest beznadziejną w swym fachu, skoro nie umie tak błahej sprawy jak adaptacja ...

  • Nic nie pamiętam #276

    - Wiem, co ci przychodzi na myśl - powiedział ze śmiechem Alek. - Zamiast iść swoją drogą to przyjąłem najmniejszą linię oporu. Takie cieplutkie i bezpieczne miejsce ...

  • Nic nie pamiętam #254

    - Nie będę zaprzeczać - dziewczyna wzruszyła ramionami, - Jak słucham twoich wspomnień, to tym bardziej czuję zazdrość. Nie zrozum mnie źle - Nadzieja położyła dłoń ...

  • Nic nie pamiętam #246

    - Nie poznaję cię Milena - Nadzieja przyjrzała się uważnie swej przedmówczyni. - Zrobiłaś się sentymentalna? - Śmiej się śmiej ze starej kobiety - Franeczko, mimo, ze ...

  • Nic nie pamiętam #248

    - Sprzedałam mu bilet a on, że od razu na drugi seans - Franeczko, wyciągnęła dłoń przed siebie. - Mija dzień a on to samo robi, czyli cztery wejściówki na ten sam film ...

  • Nic nie pamiętam #213

    Przez chwilę zachwalali, Patrycja tortillę, Filip, pizzę, o wiele mówiącej nazwie, Dracula. Wspominali swoje nastoletnie czasy, gdy takie specjały były w stanie poprawić ...

  • Nic nie pamiętam #176

    Fejkiel, nie usłyszała jednak odpowiedzi od Nadziei. Uprzedził ją męski głos. - Patrycja? Nie wierzę, to naprawdę ty. Wysoki szatyn wyraził swe zdziwienie, stojąc kilka ...