Erotyczne - str 5

  • Rozmowy z Joanną.

    Siedziałem przed komputerem. Asia do mnie: -Pawełkuu, nudzi mi się. -To obejrzyj sobie telewizję. -Eee. Tam nic niema, nudzi mi się, wymyśl coś. Podeszła do mnie. -To ...

  • Dziewczyna kumpla

    Witam po długiej przerwie, myślę że nie będzie to długie opowiadanie Od dłuższego czasu mieszkam ze znajomym i jego dziewczyna na emigracji, jest ona straszą odemnie o 2 ...

  • Wypadek przy pracy.

    Mam na imię, załóżmy, Kamila. Jestem mężatką od ośmiu lat. Nie mamy dzieci, nie ważne dlaczego... Nie mamy. Ale chcemy mieć. Seks mamy normalny, to znaczy dwa razy w ...

  • Bywa i tak.

    Bo to było tak, że żona od jakiegoś czasu, jak opowiadała, co się działo w pracy,to coraz częściej wspominała o jakimś Marku. A to, że M. tak powiedział, a to M. tak ...

  • Erotyczne przygody Michała - Postacie, opisy i co dalej

    Nie będę już pisał opowiadań „Erotyczne przygody Michała”, bo po prostu mnie to już znudziło. Jeśli byłeś fanem tych opowiadań i masz jakiś talent pisarski, to ...

  • W korytarzyku

    TO FRAGMENT WIĘKSZEJ CAŁOŚCI, KTÓRA MOŻE KIEDYŚ :) Udałam się w stronę tych pokoi dla gości. W korytarzu czekał mały chłopczyk, wyglądało to, jakby specjalnie ...

  • Nauczycielka z małego miasteczka

    Nauczycielka z małego miasteczka Soczyste tak miała usteczka Namiętnie je rozchylała Aż wielka trafiła tam gała Nie można już ust tych odetkać ...

  • Nauczycielka gdzieś z lubelskiego

    Nauczycielka gdzieś z lubelskiego Rzekła raz do mnie - kolego Zaproś mnie na kolację Zapewnię ci wielkie atrakcje Sprawdziło się. Było “tentego” ...

  • Całe Lipce w mojej...

    Śliczna Jagna ze wsi Lipce Hulała na wsiowej bibce Baraszkowała pod płotem I orzec tak mogła potem: Całe Lipce w mojej cipce ...

  • Korepetytorka Wiktoria

    Dobre słowa jak i krytyki Mile widziane. Wieczór. Siedzę sobie na łóżku w pokoju przeglądając telefon. Nagle słyszę pukanie do drzwi które się otwierają. - Maks ...

  • Nauczycielka - bez litości cz.3

    Dorota wchodząc do budynku szkoły miała wrażenie, że wszystkie oczy skierowane są na nią. Z reguły nieprzytomne twarze uczniów przed 8 rano, tym razem zdawały jej się ...

  • Pamiętnik podróżniczki. W głąb Czarnego Lądu

    Rok 1938. Ekspedycja w głąb Czarnego Lądu w poszukiwaniu w dżungli zaginionego miasta, nieznanej starożytnej cywilizacji. Jakże byłam zachwycona, że udało mi się na nią ...

  • Z pamiętnika Marty. Pierwsza randka.

    No i umówiłam się na randkę z Grzesiem, tym młodym kierowcą, który rozpoczął pracę w naszej szkole… Zrazu mu odmawiałam, dopiero za trzecim razem się zgodziłam ...

  • Prezent urodzinowy dla zboczonej kuzynki.

    Moje pierwsze opowiadanie, mam nadzieję że przypadnie wam do gustu Mroźny grudniowy dzień , wracam się do domu po małych zakupach . Poczułem że dostałem SMS . Chętnie ...