Erotyczne - str 8

  • Magda wpada w tarapaty

    – Mamo, niczego nie zapomniałam. Magda szturchnęła widelcem tosty francuskie, wzdychając w duchu, gdy jej matka nadal atakowała jej umysł, pytaniami i pytaniami, na które ...

  • Długi sierpniowy weekend

    - Kurde... Ja już więcej nie piję – stwierdził Paweł odstawiając na stół pustą puszkę piwa. Wszyscy spojrzeliśmy na niego z radosnym zdziwieniem. - Chory jesteś ...

  • Wakacje z gorącą żoną

    Kilka lat temu postanowiliśmy razem z żoną, że będziemy raz do roku jeździli do SPA albo jakiegoś fajnego miejsca ale sami, bez dzieci, tak aby odpocząć od codzienności ...

  • Marta jako Czerwony Kapturek i Wikołak

    TO OPOWIADANIE PISANE JEST WSPÓLNIE Z "F", DLATEGO SĄ DWIE OSOBY Ja, biedne, bezbronne dziewczątko, muszę iść sama, przez ciemny, groźny las! A co, jeśli napadną mnie ...

  • LILKA

    Długo myślałem o tym wszystkim, co wydarzyło się między mną a Lilką. To była prawdziwa burza myśli. Na koniec doszedłem do wniosku, że tak ogólnie to wyszło dosyć ...

  • Niemoralna propozycja. Marta i urzędnik

    Wcześniej pisałam ten wątek w wielu częściach. Teraz poprawiłam go, nieco zmieniłam i połączyłam w całość. ************************************* Jak ja musiałam się ...

  • Seks kino

    Witam. Mam na imię Tomek. Mam 35 lat. Jestem żonaty od 10 lat. Moja żona Aneta ma 32 lata. Brunetka 165cm wzrostu. Biust niczego sobie. Od pewnego czasu do naszej sypialni ...

  • Tesciowa

    Witam. Mam na imię Tomek. Mam 34 lata. Jestem żonaty od 10 lat. Moja żona 2 lata młodsza. Ale tu nie o niej. Tym razem o jej matce czyli mojej teściowej. Ma 55 lat i jak na ...

  • Adoptowana siostra cz.3

    Rano obudziłem się sam w łóżku. Malwiny przy mnie nie było, ale słyszałem hałas z kuchni, po której się krzątała. Wstałem i owinąłem się w pasie ręcznikiem ...

  • Igraszki z biznesmenem

    Cześć, historia którą chcę się podzielić jest życiowa i skomplikowana. Postaram się ją opisać najlepiej jak potrafię. Zaczęło się niewinnie. Jako biedna studentka ...

  • Długi weekend w Tres Castagnas…Carla i Antonio

    Rozdział 2 : Popołudnie w rytmie Bossanovy... Zaczął się do niej dobierać już na schodach –Antonio, poczekaj – prosiła, ale czuł całym sobą że jest już mokra i ...

  • Pamiętnik Marty - taxi cz. 3

    Prosiłam go: - Nie... nie... proszę... Ale on jedną ręką trzymał mnie za głowę, a drugą ujął swego żołnierza i przystawił do mojej twarzy. Jakby po to, żebym się ...

  • Cygański podarunek

    To moje stare opowiadanie. Wstawiam ponownie na prośbę M Po raz kolejny wytarłam swoje zimne, spocone dłonie o sukienkę ostatni raz rozglądając się po salonie i kuchni ...

  • Wymarzony Dom

    To moje stare opowiadanie. Umieszczam je tu na prośbę M. Minęli właśnie jakąś wioskę i wjechali w niewielki lasek, gdy Dom ukazał się ich oczom. Stał pośród sosen i ...