Erotyczne - str 6

  • Dobry brat. cz.2.

    Minęło kilka miesięcy od spełnienia warunków, umowy którą zawarła siostra Pawła ze swoją przyjaciółką, mimo tego czasu chłopak wciąż niemógł wrócić po tym do ...

  • Kronika Przedsławy

    Jestem Przedsława. Piszę tę kronikę, by nie zapomniano mego imienia. Z domu jam Włodzimierzówna. Może mój ojciec kiedy zostanie nazwany Wielkim? Wszak człek to był ...

  • Ciężki dzień Moniki

    Siedemnastoletniej Monice nie chciało się iść do szkoły - był koniec roku szkolnego, a oceny już wystawione. Zamiast na lekcje poszła na wagary żeby kupić sobie strój ...

  • Nauczycielka Monika-cz.1

    Pani Monika została nową nauczycielką historii oraz wychowawcą klasy 1a technikum mechanicznym w nowej szkole, która jest jej drugą pracą, jako że wcześniej pracowała w ...

  • Marta u dyrektora gorzelni

    KOLEJNE OPOWIADANIE, KTÓRE LEDWIE MUSNĘŁAM - TO DZIEŁO MARDONIUSZA - ALE JAKŻE WPISUJE SIĘ W MOJE KLIMATY :) Na mahoniowym biurku leży elegancko ubrana kobieta. Jej obfite ...

  • Wakacje, dziewczyny i młodość

    18-letni Jamal spędzał większość swojego lata pracując nad projektem związanym z programowaniem. Chłopak potrzebował jednak chwili relaksu i odpoczynku od monitora ...

  • Marika

    Otworzyłem butelkę wina i nalałem do kieliszków. Jeden podałem Marice. - Za co wypijemy? - spytałem. - Może za tę chwilę, która jest - odparła po chwili zastanowienia ...

  • Złodziejka

    Złodziejka. Sprawdziła stan kasy. Dwadzieścia złotych. Szalik klubowy kosztował 50 a chciała go kupić dla swojego chłopaka. Rozejrzała się. Nikogo nie ma. Szybko ...

  • Ojczym

    Ojczym. Madzia ucieszyła się, że wreszcie skończyła gimnazjum. Teraz jest już młodzieżą i może robić dużo więcej rzeczy o których przedtem tylko marzyła i znała z ...

  • Historia Alwaro

    W Toruniu, malowniczym mieście o bogatej historii, mieszkał chłopak o imieniu Alwaro. Był on tajemniczą postacią wśród swoich rówieśników ze szkoły. Chodził do liceum ...

  • Dziewczyna z klubu

    Mój przyjaciel namówił mnie, abym poszedł z nim na otwarcie nowego klubu. Poszedłem z nim chętnie, bo lubię takie klimaty, a Arek miał vipowskie zaproszenia Szkoda by ...

  • Żona na dyskotece

    Pewnego razu postanowiliśmy wybrać się z żoną na dyskotekę. Dawno już się nie bawiliśmy razem, będzie to dobre kilka lat. Moja żona Natalia jest szczupłą brunetką, w ...

  • Anielska Ania

    To było totalne zadupie i pewnie dlatego tak bardzo mi się tu spodobało. Nie zastanawiałem się więc długo jak to się stało, że nagle znalazłem się wśród tych ...

  • Marta i autostopowicze 2. Kolorowych snów

    - Dawidzie, naprawdę nie trzeba... Ciarki przeszły całe moje ciało. Panikowałam - przecież on rzeczywiście może tu wtargnąć! - Dawidzie, nie wchodź... jestem zupełnie ...