Erotyczne - str 4

  • Sąsiadka Ola

    Mam na imie Adrian i opowiem wam o seksownej drobnej sąsiadce Oli. Mam 31 lat mieszkam na obrzeżach miasta w tyrystycznej miejscowości wiec jak nie ma sezonu to całkiem jak na ...

  • "Miłość" od pierwszego wejrzenia

    Dzień jak co dzień najpierw praca potem obiad i walenie konia do porno. Tak wyglądało moje życie do czasu aż przypadkiem nie wpadłem na nią. Była 22 letnią dziewczyną ...

  • Ania i koleżanka

    Część 2 Nie minął tydzień od naszego spotkania i już dostałem propozycję, aby spotkać się ponownie. Ale tym razem ma specjalną niespodziankę i na pewno będę ...

  • Szpitalny oddział ratunkowy

    Gdy ostatnio spojrzałem na zawieszony na ścianie zegar, to wskazywał osiemnastą piętnaście. Zabrakło mi odwagi by ponownie otworzyć ponownie oczy, ale musiało minąć ...

  • Joanna w górach

    Joanna w górach Nadeszły długo wyczekiwane wakacje. W tym roku 42-letnia Joanna wraz z mężem Henrykiem (45 lat) i dziećmi (Paweł 17 lat i Agnieszka 14 lat) postanowili ...

  • Przesilenie Letnie (I)

    Tytuł oryginału: „Summer Haze” Autor oryginału: RawlyRawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni autora ...

  • Moja mroczna strona - zakazane pożądanie cz.1

    Cześć jestem Michał, mam 22 lata i jestem normalnym mężczyzną..hmm chwila na swój sposób normalnym. Opowiem wam o wydarzeniu które zmieniło moje życie i pomogło ...

  • Wyjazd na szkolenie

    Zadzwonił telefon, na wyświetlaczu pojawił się numer i podpis Zuza (praca). Nacisnęłam zieloną słuchawkę, w telefonie usłyszałam znajomy damski głos "Czekam już przed ...

  • Efekt Domina

    Nie spodziewałam się, że wypad z przyjaciółmi na kolację. Przybierze taki obrót. Wychodząc z restauracji. Natknęliśmy się na Kubę. Naszego znajomego. I zarazem szefa ...

  • Nikczemne elfy (III)

    Tytuł oryginału: „Nefarious Elves” Autor oryginału: RawlyRawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni autora ...

  • Ginette cz. 2

    Tylko toporek był w zasięgu mojej dłoni, ukryty w luźno rzuconej lnianej szacie, która leżała na łóżku. Jarl leżał na podłodze wyjąć niemiłosiernie, a żołnierz ...

  • Weselisko cz. 2

    Staję z boku. Widzę – sołtys Antoniemu w ucho duka: - Ta damulka, ech! Ślicznotka, ale z niej rasowa suka! Jaka kształtna. Niezła dupa! - Tu nadstawiam mocniej ucha. Bujne ...

  • Pani.M.

    Pani .M. Rozumiem ze w dzisiejszych czasach GG to antyk i eksponat muzealny.Ale kilka dobrych lat temu to to byl szczyt komunikacji..wracajac do meritum.Z ciekawosci zalozylem ...

  • Gra w podchody

    Usiądź wygodnie zrób drinka i rozpoczynamy grę. Grę w której ja jestem mistrzem gry, a Ty pionkiem. Naszą planszą jest miasto. Cel jest nieznany dla Ciebie. Cel jest dla ...