Erotyczne - str 9

  • Drzewo. Marta i podglądacz 2

    Już dawno napisałam takie opowiadanie w dość ubogiej wersji. Teraz pozwoliłam sobie na jego rozbudowanie. Od kiedy pamiętam, zawsze podniecało mnie wrażenie, że jestem ...

  • Bal sylwestrowy. Marta i student cz. 7

    - Naprawdę? Podoba ci się, panie studencie? - Marta uśmiechała się, filuternie mrużąc oko. - Czy podoba?! Czy podoba?! Ależ... ja nie znajduję słów na określenie tej ...

  • Dług nauczycielki. Marta prostytutką 5

    - Szerzej nogi! Jeszcze szerzej! - Komenderował Miecio. Ależ się wstydziłam. Nogi miałam zadarte do góry i rozłożone szeroko. Widziałam że szpilki sterczą, jak dwie ...

  • Plaża

    Wyobraź sobie że jesteś na plaży. Ale nie takiej gdzie wokół jest rozwrzeszczany tłum i hałas dobywający się z głośno puszczonego radia. Nie,to plaża położona na ...

  • Kochająca żona

    Za mąż wyszłam dziesięć lat temu i nigdy tego nie żałowałam. Wręcz przeciwnie, to była najlepsza decyzja w moim życiu. Piotrek to czuły i troskliwy facet. Pewny ...

  • Ciąża

    Uwaga bardzo ostre, czytasz na własną odpowiedzialność ! ! Paweł był prezesem dużej, dobrze prosperującej Firmy, która zajmowała się eventami. Przez swoją profesję ...

  • Wiki cz. II

    Zaczęliśmy intensywnie się całować i momentalnie w ruch poszedł styl francuski - nasze języki tańczyły wokół siebie jak szalone. Jedną ręką złapałem Wiki za szyję ...

  • Dwóch ich było, część 2

    Miałam wtedy 19 lat, w lecie pojechała do rodziny nad morze, mieszkali w małej miejscowości bardzo blisko morza, pięknie tam było, długie spacery, dzika plaża, starsi ...

  • Skryty Uśmiech

    Ala spoglądała na wnętrze kafejki ze swojego stolika, który znajdował się zaraz przy oknie. Słońce przytulnie ogrzewało jej plecy. Dlatego koty leżą na parapetach ...

  • Młody lokator.

    Ciężka sytuacja po wielkiej pandemii-wcześniej te słowa brzmiały jak wstęp do powieści w klimacie postapokaliptycznym. Jednak teraz stały się realne, ciężka sytuacja po ...

  • - Fantazje, a może nie fantazje? 17 W podejrzanej dzielnicy

    Podnosi twoja głowę drugi gdy widzi ze nie rzucasz się już... Zaczyna pieprzyć twoje usta, gdzie nawet połowa nie jest w twojej buzi... Pieprzą cię od tyłu i przodu ...

  • Nieszczęsny wypadek i ratownicy

    Była piękna słoneczna niedziela, wiec oboje z mężem stwierdziliśmy ze spędzimy ja aktywnie i razem pobiegamy na świeżym powietrzu, ponieważ oboje staramy się prowadzić ...

  • Martusia

    Martusia w szkole unikała mojego wzroku, wychodziła z klasy jak najprędzej, ewidentnie starała się nie podpaść i wyglądała na zawstydzoną. Po ostatnich przeżyciach ...

  • Kara za zdradę cz. 3

    Nie dość, że zostałam potraktowana jak dziwka przez obcego faceta, to jeszcze świadkiem tego wydarzenia był mój syn. Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu okazało się, że ...