Erotyczne - str 11

  • Amazonka

    Paweł miał 32 lata i był spokojnym i sympatycznym facetem. Jego Firma dla której pracował zorganizowała im wyjazd integracyjny, który się odbywał w małej agroturystyce ...

  • Jarek i nauczycielka

    Nastia miała 27 i pracowała jako nauczycielka polskiego w dobrym prywatnym liceum, gdzie zaczęła pracę 3 lata temu zaraz po studiach, a w tym roku pierwszy raz otrzymała ...

  • Dziwka w kuchni

    Pracuję w restauracji polskiej kuchnii. Jestem kucharzem jeżeli można to tak nazwać, choć to co podajemy nie bardzo jest zjadliwe. Szef się upiera i nie daje nam żadnej ...

  • Max mnie podgląda, w jakiej sytuacji!

    (TO DIDLOG Z PEWNYM EKSCYTUJĄCYM PANEM Z DUUUŻĄ WYOBRAŹNIĄ) Mój chrześniak, który jest mocno do mnie przywiązany... O tak on się podkochuje w tobie, jesteś dla niego ...

  • Nauczycielka angielskiego

    To było totalne zaskoczenie. Nawet powiem więcej: szok i niedowierzanie. No, bo czy można sobie wyobrazić, że w środku wakacji, nad naszym przeuroczym Bałtykiem, w ...

  • Złota fantazja III

    Było mi wspaniale. Chciałbym jednak, aby tak samo było Ani i Hani. Postanowiłem więc wziąć ster w swoje ręce i przejąć inicjatywę. Do tej pory bowiem to one "dzieliły ...

  • Pobudka z Beatą

    Otworzyłem oczy. Słońce już stało wysoko. Spojrzałem na zegarek. Cholera. Południe. Przez otwarte drzwi sypialni, usłyszałem ciche podśpiewywanie. Moja Beatka ...

  • Chrześniak i niespodzianka

    Mój chrześniak, Maksymilian, jest we mnie wpatrzony jak w boginię. Łatwo domyślam się, że się we mnie podkochuje. Często mnie odwiedza, często wyjeżdżamy razem na ...

  • Tartak

    ROBOCZE Oto jestem Martą-Jagną. Niczym we Chłopach. Choć nieco inaczej toczą się tu me losy. Mieszkam sama z matką wdową. Dwie samotne kobiety na wsi - to prawdziwa ...

  • Jak zostałam poderwwana w spelunie

    A to moja fantazja, dedykowana pewnemu panu, już on będzie dobrze wiedział komu… Otóż przychodzę do jakiejś podrzędnej knajpy, gdzie jest wielu wstawionych, podejrzanych ...

  • Deser w trakcie dania głównego

    Paula spędzała ten wczesny jeszcze wieczór w mieszkaniu. Nie zawsze tak było, lubiła wyjść na miasto z koleżankami poznanymi u fryzjerki. Chodziły wtedy do różnorakich ...

  • Beata na plaży

    Poszliśmy daleko od wejścia na plażę. Nie chciał bym żeby ktoś nas, pomimo ciemności, obserwował. Rozłożyłem koc. – Beatko. Daj plecak. Z ciekawością patrzała co ...

  • Tak bardzo jej pragnę #2

    Minął tydzień, przez ten czas obejrzałem może ze sto profili dziewczyn o imieniu Pola, żadna z nich to nie była ona, nie wiem co ta dziewczyna w sobie ma ale czuję że ...

  • Tak bardzo jej pragnę #1

    Kolejny zwykły dzień, dla mnie jest zwykły ponieważ obserwowanie Poli to dla mnie już codzienność. Od kiedy zobaczyłem ją w kawiarni dwa miesiące temu, nie mogę ...