Erotyczne - str 13

  • Nie umrzeć prawiczkiem

    Niespodziewany telefon przerwał Stefanowi błogi wypoczynek. Do niespodzianek był już przyzwyczajony, podejmując pracę reportera musiał się liczyć z niedokończonymi ...

  • Anka i jej matka

    Doskonale pamiętam swój okres dojrzewania... Ten czas jest jednym z najpiękniejszych w życiu człowieka. Początek był bardzo gwałtowny, jak zresztą zawsze bywa z ...

  • Majka

    To był jeden z wielu letnich wieczorów, jakie spędziliśmy razem na wakacjach. Dwa miesiące wakacji były wyzwaniem dla moich rodziców. Matka pracowała w jakimś instytucie ...

  • Badanie nie z tej ziemi

    To dziwna historia. Tak dziwna, że po kilku tygodniach sama już nie wiedziałam czy wydarzyła się naprawdę. Nie, to nie do końca tak. Wiem, że to, co mi się przydarzyło ...

  • Edukacja chrześniaka Maksymiliana 13

    - A to, Maksymilianku, niezwykle praktyczna lekcja… ciocia musi cię do niej przygotować… czyli… randka z dziewczyną w restauracji… i… wyjście do toalety… Mówisz ...

  • Wyznanie Grzesznicy cz. 4

    Wyznanie Grzesznicy cz. 4 Jaka jest najgorsza rzecz, jaką ksiądz w życiu zrobił? - spytała kobieta po chwili milczenia. Co było w życiu księdza najbardziej mrocznym ...

  • Na wiejskiej domówce...

    Na pewnej imprezie urządzonej przez znajomych w mojej wiosce, pojawiłam się ubrana elegancko, jednak pech chciał, że założyłam spódnicę ze zbyt wysokim rozcięciem… ...

  • Dama. Pisane wspólnie z Bobywolfem

    Taki dialog toczyliśmy pod jednym ze zdjęć. Uznałam, że należy zrobić z niego opowiadanko :) ten moment kiedy...twierdza została zdobyta ;) Oczywiście twierdza została ...

  • Co się odwlecze...

    Najpierw była Nasza Klasa i wszystkie jej konsekwencje. Zatem impreza, spotkania po latach, nocne Polaków rozmowy. Nie przepadam za takimi klimatami, poza tym mieszkam od dawna ...

  • Tyfus

    Siedział w swoim biurze i wertował kartoteki, popijając kawę i paląc Winstona. Przyglądał się wszystkim łysym głowom i zabójczym spojrzeniom. Spośród wszystkich ...

  • Siksa

    Bardzo lubię tę małą knajpkę na rynku. Serwowano tam świetną macchiato, ciastka i lody. Czasami tam wpadałem, bo rozsmakowałem się w "muśniętej słońcem" kawie ...

  • Tresura wygranej suczki

    Wygrałem ją w zakładzie, od razu wiedziałem że go wygram, był prosty. Założyliśmy się o to, że jak ona wygra dostanie biżuterię, jak ja wygram dostanę ją na ...

  • Obcy człowiek

    W imie­niu Rze­czy­po­spo­li­tej Pol­skiej... Po roz­pa­trze­niu spra­wy o roz­wód z po­wódz­twa... sąd po­sta­na­wia... stwier­dzić trwa­łość ...

  • Dziewczyna z tubą

    Deszcz tego dnia lał pa­skud­nie, na­wet nie pa­dał. Zo­fia ner­wo­wo roz­glą­da­ła się za ja­kąś tak­sów­ką. W rę­kach trzy­ma­ła swo­je­go ...