Erotyczne - str 12

  • Czerwona restauracja

    Opowiadanie nie do końca autorskie. Znalazłem podobne w internecie, po angielsku i postanowiłem nieco je przerobić na polską wersję. W oryginale był to skrypt monologu ...

  • Rodzinne święta.

    - Masz ładne, i jędrne cycki. Więc przestań marudzić o ich powiększeniu. Taką zazwyczaj słyszałam odpowiedź, od męża gdy wspominałam. O zrobieniu sobie biustu. Może ...

  • Okularnica- pierwsza wspólna noc.

    Dzień 12. Wspólna służba. Sobota 14 września zapowiadała się leniwie. Ppor. Hubert Polczak miał tego dnia objąć służbę oficera dyżurnego. Miała to być jego ...

  • Trzy odsłony Darii

    (I) Dzień mogłem zaliczyć do udanych. Teraz, przed snem obejrzę sobie tylko jakiegoś pornosika na telefonie. Potem sobie ulżę w łazience i będę mógł spokojnie ...

  • Grzech córki, kara matki.

    Mam na imię Weronika i mam 43 lata. Od 10 lat wychowuje samotnie 16 letnią córkę, Matyldę z którą mam ostatnio same problemy. Odkąd poszła do liceum, zaczęła ...

  • Wizyta w archiwum pt. 4 - ostatnia

    Jacek patrzył jak dziewczyny przekazują między sobą jego spermę, jarało go to. Ania spojrzała głęboko w oczy Jackowi, otworzyła usta ukazując buzię pełną białego ...

  • Przygody na statku 2: Z Barbarą

    Miałem spore wątpliwości, czy chcę tego dnia w ogóle widzieć się z Barbarą. Właśnie przespałem się z inną kobietą. Mało tego, z pasażerką i córką bogatych ...

  • Dogłębna anal-Iza

    Zatrzymaliśmysię przed klatką schodową. - Tu mieszkam - oznajmiła Izabella odwracając się twarzą do mnie - chciałabym ci jeszcze raz podziękować za miły wieczór ...

  • Pęknięty kran

    A to takie wydarzenie. Nie powiem czy z życia… A może to sen. Przychodzę do pracy zapomniawszy założyć stanika, jest lato, więc mam na sobie tylko cienką bluzkę. Nawet ...

  • Dialog. Po powrocie z delegacji 4

    - A on jak na to zareagował? Pewnie się uśmiechał szyderczo… - No tak... Muszę to przyznać… trochę był szyderczy wobec ciebie... Powiedział, że powinieneś byś ...

  • Wakacje w San Vincenzo

    Było to lato, kiedy rodzinnie wybraliśmy się na wakacje. Rodzice zaproponowali mi, że skoro mam wolne w pracy, to mogę pojechać z nimi na tydzień nad włoskie morze ^^ Nie ...

  • Narzeczona na chwilę rozdział 4

    Następnego ranka dziewczyny odwiozły mnie na lotnisko. Wyjęłyśmy walizkę z bagażnika i odetchnęłam z ulgą, cholera nie wiedziałam, że była taka ciężka. -Jakim cudem ...

  • Niebezpieczne pożądanie

    Seks potwory August znowu napisał pod jednym ze zdjęć Amandy na jej koncie facebookowym: “Moja Królowo! Chcę być Twoim psem!”. Po raz kolejny. Takie wyznania łechtały ...

  • Złe miłego początki

    Okoliczności były bardzo sprzyjające. Był późny piątkowy wieczór. Wszyscy już spali, więc nic nie stało na przeszkodzie, aby sobie trochę ulżyć. Pikanterii dodawał ...