Obyczajowe - str 47

  • Nic nie pamiętam #18

    Tak jak się spodziewał nie pozwolono mu wejść na salę by zobaczył nieprzytomną kobietę. Dostał jednak foliową torbę w której znajdowały się spodnie porozrywane na ...

  • Nic nie pamiętam #50

    Wszyscy domyślali się dlaczego akurat teraz zjawiali się ludzie z Naczelnej Izby Lekarskiej. Od dwóch tygodni nie mogąc trafić na kogoś kto zna tą poszkodowaną, sprawa ...

  • Manuskrypt #2

    Witaj, Basiu! Czy Ty wiesz, że po raz kolejny w naszym życiu zakończyliśmy wakacje? I nie ważne, że to od dawna termin, który de facto nas nie dotyczy. Dla mnie był to ...

  • Nic nie pamiętam #152

    Nim Patrycja zapukała do gabinetu dyrektor, Heleny Czech - Mieleckiej, ustabilizowała oddech. Poznała ją jako nastolatka, gdy ta odwiedzała Dobosz, swoją koleżankę ze ...

  • Nic nie pamiętam #205

    Patrycja pożałowała swoich słów. Nie chciała bowiem przyznać się przed sama sobą, że tak, właśnie tak, jak powiedział Moduski, poczuła rozczarowanie. Oczywiście ...

  • Nic nie pamiętam #33

    Pani Jola nie była by sobą gdyby nie stworzyła własne imaginacje dotyczące nie tylko otoczki zdarzenia ale i samej poszkodowanej. - Pani doktor, tego zbira nie interesował ...

  • Nic nie pamiętam #27

    Dziś miała pacjentów od czternastej tak więc miała więcej czasu by pobyć za ścianą. Tata oglądał właśnie południowe wydanie tv regionalnej gdy weszła z gorącym ...

  • Nic nie pamiętam #161

    Patrycja, bardzo się obawiała tego jak Nadzieja zaadoptuje się w jej domu. Na szczęście otrzymała pomocna dłoń od taty. Senior, nie tylko przyszedł się przywitać ale ...

  • Nic nie pamiętam #87

    Znaleźć Biszilera, którego zna połowa Kielc a druga woli go nie znać, nie graniczyło z cudem. Ba! To było wręcz proste. Ten około trzydziestki szatyn był postrachem na ...

  • Nic nie pamiętam #57

    ROZDZIAŁ 4 Na pierwszym piętrze dzielnicowego posterunku policji, wśród sterty skoroszytów na biurku, zatopiony w kartkowaniu, siedział porucznik Moduski. Szukał nawet nie ...

  • Nic nie pamiętam #68

    - Przepraszam pani doktor za to że musiała pani czekać. Ale mimo, że nam zarzucają nieróbstwo to jednak od czasu do czasu musimy coś tam zrobić - Filip rozłożył ręce ...

  • Nic nie pamiętam #199

    - Rutyna potrafi zabić największą miłość - przerwała taksowanie przechodniów, Franeczko. - Jak dowodzi praktyka, po dwóch, trzech latach względnej sielanki, dopada nas i ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz. XIII

    13 Tymczasem Dominika Kozak ukończyła kolejny dzień pracy. Pod komendę podjechał jej narzeczony Radek. Tego dnia była zmęczona, lecz widok Radka ożywił ją na chwilę ...