Obyczajowe - str 44

  • Nic nie pamiętam #270

    Mężczyzna źle zinterpretował spojrzenie, jakim obdarzyła go Nadzieja. To nie była reakcja na jego humorystyczną ripostę a raczej wynik głębokiego zamyślenia. Szczerze ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz, XI

    11 W dniu, w którym Julia Lipiec miała dzień wolny, ominął ją wątpliwy zaszczyt spotkania z komendantem. Po raz kolejny komendant kazał przyjść do swojego pokoju młodym ...

  • Z wyboru

    Nie tak sobie wyobrażałem to całe życie zawodowe, które zaczyna mnie przerastać. Na szczęście nie pogubiłem idei, wartości, wciąż wiem, co dobrem zwać powinienem ...

  • Nic nie pamiętam #123

    Mariola Balecka, nie byłaby dobrą gospodynią gdyby oprócz poczęstunku nie oprowadziła po swym domu. Zaufała mężowi, że jego wygłupy nie doprowadzą córki do uszczerbku ...

  • Nim przyjdzie jutro # 2

    Ela nie wiedziała, co myśleć o tej kobiecie, gdyby to nie było przed szpitalem, gdyby przed chwilą nie widziała swej teściowej, tak bardzo zagubionej w tym miejscu, to ...

  • Nic nie pamiętam #290

    - Jakby była taka możliwość to skorzystalibyśmy - odezwał się Alek, widząc, że Nadzieja taksuje wygląd starca. - Tylko nie wiemy czy ktoś tam jest. - Sposobność jest ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz.V

    5 Następnego dnia po przyjeździe do pracy starsza posterunkowa Maryla Kowalik weszła do pokoju, w którym przebywała sierżant sztabowy Pazurek. Starszej posterunkowej ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz.XVI

    16 Następnego dnia na odprawie młodsza inspektor Przemysława Mełło postanowiła rozpocząć porządki na komendzie. - Więc, od dziś w patrolu numer 04 będą starszy ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz.IV

    4 - Hej Maryla, zaczekaj – zawołała starsza aspirant Karolina Rusałko widząc jak Maryla wsiada do samochodu – co za pogoda, może byśmy pojechali na jakieś małe piwko? ...

  • Nic nie pamiętam #31

    Zawsze przed wejściem do szpitala zajeżdżała do małego sklepiku. Zaprzyjaźniła się z właścicielką, która zostawiała dla niej rogaliki oraz, co również było ważne ...

  • Nic nie pamiętam #201

    Niedziela dla Nadziei, była takim przeważnie nostalgicznym dniem. Czas sączył się, bo nikomu z rezydentów nie chciało się nawet poćwiczyć w siłowni czy celować w ...

  • Nim przyjdzie jutro # 6

    - To ja tam do koleżanki chodziłam, nie wiem gdzie jest ta kapliczka, ale jej mama zawsze tak mówiła jak pani, że to Szklana górka. - No widzisz słonko, nasze miasto nie ...

  • Nic nie pamiętam #140

    Tak bierne zachowanie Patrycji nie było przypadkiem. Znajdowali się w kuchni a ta już chyba na zawsze będzie kojarzyła się z matką. Gdy Moduski, wyjmował warzywa ...

  • Nic nie pamiętam #108

    - Idealne rozwiązanie. Po pierwsze - Moduski, wyciągnął kciuk przed siebie. - Mało kobiet w dowodzie ma to niewątpliwie piękne imię, A więc raczej ciężko ci będzie je ...