Obyczajowe - str 43

  • Nim przyjdzie jutro # 103

    ROZDZIIAŁ 6 Komisarz najpierw wskoczył w dres by nogami odreagować za niepowodzenia w pracy i nie tylko. A po przebieżce posiedział sobie nad parkowym stawem i kontemplował ...

  • Zakamarki serca

    Poniedziałek, 1 kwietnia 2019 roku. Maciek, po ostentacyjnej odmowie podporządkowania się narzuconemu przez dyrektora schematowi działania, został dyscyplinarnie zwolniony ...

  • Nic nie pamiętam #26

    Nie zrezygnowała ze spotkań z grupą. Czuła potrzebę przebywania z nimi a raczej z terapeutką. Łapała się na tym, że traktuje ją jak matkę. Dobosz, nie byłaby ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz, XIV

    W słoneczny dzień starsza posterunkowa Maryla Kowalik i aspirant sztabowy Marek Gamiński patrolowali obrzeza miasta. - Co się mi tak przyglądasz? Zapytała Maryla, czując ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz.VII

    7 Następnego dnia, popołudniu, podkomisarz Malwina Cernohouzova, jak zwykle prowadziła zajęcia z grupą słuchaczy z Policealnego Studium Edukacji Prawniczo – Policyjnej ...

  • Nic nie pamiętam #109

    Komisarz schodził po schodach lewego skrzydła szpitala na parter, gdzie znajdowała się recepcja i wspólne wyjście dla obu skrzydeł. Zastanawiał się czy dobrze zrobił nie ...

  • Nic nie pamiętam #12

    Informacja ze szpitala diametralnie zmieniała sytuację. Miejsce upadku należało zabezpieczyć w razie najgorszego scenariusza. Właścicielka jakby czytała w myślach ...

  • Nic nie pamiętam #39

    Lekarkę tak rozbawiła ta sytuacja, że w przypływie dobrego samopoczucia po drodze zatrzymała aby kupić białe wino. Zajrzała dokładnie na pięć minut do taty i już ...

  • Nic nie pamiętam #291

    - Na toń? - Nadzieja, zapytała oprowadzającego, nie wiedząc czy aby się nie przesłyszała. Starszy pan uśmiechnął się i wskazał schody. - Zapraszam panienkę. Co prawda ...

  • Nic nie pamiętam #22

    ROZDZIAŁ 2 Patrycja Fejkiel zamieszkuje obrzeża Kielc. Gdy była nastolatką to ciągle narzekała na taką lokalizację, co powodowało komplikacje przy każdorazowym wyjściu ...

  • Nic nie pamiętam #15

    Po udzieleniu kilku słów do kamery Moduski postanowił wstąpić po pączki by poprawić sobie humor. Wsiadł do auta pozostawiając stopy na chodniku i nim skonsumował delicje ...

  • Nim przyjdzie jutro # 98

    - Panie doktorze, muszę się poskarżyć - usłyszał za swoimi plecami Paszko. Mim zdążył się odwrócić do stojącej w drzwiach Wronkowskiej. - Ta oto tu pannica ...

  • Nic nie pamiętam #32

    Jako, że godzina była obiadowa to klientów akurat nie było. Pani Jola siedziała nad swoją kolorowym tygodnikiem delektując się wafelkiem. Wystarczyło więc odpowiednio ...