Nic nie pamiętam #34
Rozmowa z panią Jolą sprawiła, że Patrycja poczuła się zdezorientowana. Wyobraziła sobie bowiem tą biedną kobietę jako pełną werwy młoda osobę, która zmierzała na ...
Rozmowa z panią Jolą sprawiła, że Patrycja poczuła się zdezorientowana. Wyobraziła sobie bowiem tą biedną kobietę jako pełną werwy młoda osobę, która zmierzała na ...
Patrycja kupiła niebieskie jeansy z tłoczonymi różowymi kwiatami otoczonymi lamówką cekinów. Do tego top w paski zebry z falbankami na rękawach, marszczoną pod biustem, a ...
Nie będę oryginalny jeśli napiszę, że widzę kobietę wampa. Ale czasami nie ma co się silić na doszukiwania się czegoś ponad to, co się widzi.... Tu oczy nie ...
31 października 2020 roku. Nigdy nie byłam impulsywna, nie miałam w zwyczaju stawiania wszystkiego na jedną kartę, ba! Ja przez większość uważana byłam za taką, co ma ...
Nie było już odwrotu. Chciała to zrobić. To był jej plan. Po to tu przyjechała. Podeszła do krawędzi. Było cholernie wysoko. Normalnie z lękiem wysokości, teraz już ...
Moduski ma jedenastoletni staż i jest ceniony przez zwierzchników za czucie sprawy. Tego się nie można nauczyć to tkwi w podświadomości. Odkłada się sprawę z braku ...
Zamykające się drzwi ukróciły trzask fleszy reporterów zgromadzonych przed budynkiem sądu. Przeraźliwy pisk bramki wykrywającej metal ogłosił kolejny dzień ...
Gdy miała pięć lat to tato po ostatecznym przekonaniu mamy, kupił bliźniaka. - Uleńko, - jak opowiadał Patrycji po latach - jesteśmy już po trzydziestce nie chcemy ...
,, Mózg człowieka jest większy niż u małp człekokształtnych, niekiedy wielokrotnie’’ ,, Pradzieje człowieka’’ Josef Wolf i Zdenek Burian, 1982 Rozdział 22 ...
Nie jest pewna czy zdołała przekonać małżeństwo, że to ze wzruszenia poleciały jej łzy. To chyba wiek sprawia, że widzimy wszystko od złej strony. Stąd ich ...
― Majka, pospiesz się! Nie będziemy na ciebie czekać wiecznie! ― Justyna krzyczała na mnie przez telefon, a w tle było słychać śmiechy reszty naszej paczki. ― Jestem ...
Hej, drogie lolki. Bardzo przepraszam, że zostawiłem opowiadnko nie dokończone. Oboje z Aurorą mieliśmy swojego rodzaju problemy. Postaram się w ciągu kilkunastu dni ...
Najgorsi byli ci, którym się coś zdawało i zajmowali czas na łączach. Dzwonili z zastrzeżonych - a jakby inaczej - numerów i snuli swoje za przeproszeniem pierdolamento ...
Trzy dni później w kościele Podwyższenia Krzyża Świętego miał się odbyć ślub Damiana i Kingi. Kobieta od samego rana chodziła zdenerwowana nie mogła sobie znaleźć ...