Obyczajowe - str 40

  • Jedno Tak PROLOG

    Wystarczy powiedzieć to jedno tak by chcieć pójść o krok dalej w związku i być szczęśliwym dokońca. To słowo wiąże się z wieloma rzeczami na które się zgadzasz i w ...

  • Nic nie pamiętam #9

    Rozmowa z panią Gabrielą, właścicielką kafejki nie mogła wnieść niczego nowego. Ale była potrzebna by zbyt energetyczną kobietę uspokoić a tym samym nie denerwować i ...

  • Za oknem bez zmian

    Tik-tak, tik-tak, stary zegar wybijał gong dwadzieścia trzy razy. Czwarta godzina dyżuru na zapyziałej Stacji Pogotowia Ratunkowego. Zespół pojechał do kłucia w klatce ...

  • Kiedy umierała była noc.

    PR0LOG Siedziała na barierce mostu pod którym pieniły się buzujące fale. Zazwyczaj nienagannie uczesane jasne włosy nie mogły się zdecydować czy mają podrygiwać czy ...

  • Zapiski niezaspokojonych pragnień #3

    30 października 2020 roku. Muszę sprostować swój wpis albo wyjaśnić co miałam na myśli pisząc o Radziu, że to cwaniaczek.. Otóż nie podciągnęłam go pod ten typ ...

  • Taka pora

    Lubię, gdy lato altruistycznie oddaje się w całości ziemi, by ta wykrzesała niezliczone płody, przykryła się zamaskowała, ubrała w tęczę ziół. Obchodzę z daleka by ...

  • "Tomorrow, inshallah." - cz.10

    -Nie podobam ci się! Przyznaj to! Powiedz to głośno! – Madeleine gwałtownie odsunęła się od mężczyzny, odwróciła na drugi bok i wtuliła w poduszkę. Dwie tytanowe ...

  • Damian projektantem część 16

    Maurycy, jak to usłyszał wpadł do swojego pokoju. I z szuflady wyciągnął Broń. Obaj wyszli na zewnątrz, żeby odnaleźć uciekinierkę. — Dobra dorwijmy tę lalunię, bo ...

  • Nic nie pamiętam #61

    Funkcjonariusz postanowił chociaż na moment wyjść na korytarz z tego swojego ciasnego grajdołka by nabrać dystansu do siebie samego. Tu panował ruch jak na ...

  • Damian projektantem część 15

    Ze stolika wziął czerwony pejcz ze skórzanymi wstążkami i zaczął ją śmigać, po brzuchu, udach, piersiach i cipce zostawiając zaczerwienienia. Kinga w milczeniu znosiła ...

  • Chwila zamyślenia

    Siedzę na twardym, drewnianym krześle opierając się plecami o ścianę, prawym łokciem o ławkę, a lewym o oparcie od krzesła. W tle pani od języka polskiego coś tam ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz.X

    10 Następnego dnia padał deszcz. Julia podjechała swoim motorem pod szkołę, do której chodził syn pani Perliszek, Oskar. Zmoknięty chłopak, chciał już wsiąść na ...

  • Jestem ciekaw Waszych opinii część trzecia.

    W krajach rozwiniętych następuje stopniowe starzenie się i zmniejszanie populacji. Co powoduje różne reperkusje, takie jak niedobór siły roboczej. Niemcy borykajá się z ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz.III

    3 Następnego dnia, Dominika Kozak opowiadała o akcji w bunkrach. Do pokoju weszła sierżant sztabowy Iza Pazurek. - No, Dominiko, gratuluję ci akcji, ale co tu robisz? Szef ...