Opowiadania - str 92

Czytaj autorskie teksty
  • Koń

    Darowanemu koniu nie patrzy się zęby, bo z twojego ciała pozostaną strzępy. Nie podchodź do konia od tyłu, bo z kopyt dostaniesz nie wiesz nawet ilu, A koń jaki jest ...

  • SNCTM. przedruk

    Działa w ukryciu, a tożsamość jej członków jest tajna. Organizacja SNCTM niczym loża masońska skupia elitę tego świata. Z tą różnicą, że jej działalność oparta ...

  • Codzienna śmierć

    Umarłem i narodziłem się od nowa, jako istota na śmierć gotowa. Wiele razy w ciągu jednego dnia, taka historia mojego życia. Kilka godzin, czasem dzień i znowu głową na ...

  • Fantazai

    Gdy jest mi w życiu źle, Czuję smutek lub bardzo nudzę się, Siadam lotosem gdzie tylko mogę I zapuszczam się w fantazję. Wyobrażam sobie, że jest maj I głośno mówię ...

  • Zakon obrońców Europy

    Jest taka strona, nie będę podawał dokładnej nazwy, ale treści na niej zamieszczane mówią o walce z Islamizacją Europy. Ciągnięty przez ciekawość ludzkiej głupoty ...

  • Utracony Raj (jednostrzałowiec)

    Z racji, że cały czas ponownie edytuje swoje teksty, niestety nic nie wrzucam. Jednak tu macie tak zwanego jednostrzałowca. Zapraszam! Zestaw: Postać: Nielojalny ...

  • Pan Andrzej

    Poranne słońce wstawało powoli nad Ostrowią. Ostrowia była wioseczką jakich wiele, ot dwie żwirowe drogi na krzyż, mały sklep zaopatrzony w najpotrzebniejsze rzeczy a ...

  • Urodziny przyjaciółki...

    Witam ponownie... Zbliżają się kolejne urodziny, naszej przyjaciolki Więc postanowiłam opisać wam, jej ostatnie. Które nie miały, tak wyglądać -) Ale wszystko po ...

  • Kij w mrowisko ciąg dalszy

    "Owsiak robi wszystko dla dzieci, swoich dzieci! Ujawniamy kuriozalny zapis w statucie fundacji WOŚP Jerzy Owsiak na każdym kroku mówi, że wszystko co robi robi dla ...

  • Zemsta #04

    Usiadł przy okrągłym stoliku, przy którym stały cztery takie same krzesła. - Po co pan tu przyszedł - zapytała zmęczonym głosem Crystal. - Zmień zeznania - a jak tego ...

  • Sen #03

    Jechała taksówką, powoli zaczynało się ściemniać. - Deszcz pada - powiedziała sama do siebie. Tak jakby świat czuł jej ból po stracie i chciał się z nią zjednoczyć ...

  • Oczy zabójcy

    Znów na mnie popatrzył. Zawsze kiedy to robił traciłam czucie w całym ciele. Nie czułam już bólu zaciskającego się sznuru na moich nadgarstkach i kostkach. Czułam ...

  • Pierwsze haiku

    Pierwsze na świecie haiku, Powstało w pewnym składziku, Gdy siedział stary Chińczyk nad miotłą I brał długą kąpiel błotną. Stwierdził, że jego życie jest trudne, A ...

  • Nauczycielka Francuskiego (III)

    - Wiem, że tam jesteś, gówniarzu! - przez drewniane drzwi dobiegł skrzekliwy głos woźnego. Chłopak właśnie dopadał do zasuniętej zasuwki, kiedy rozległa się kolejna ...