Druga zmiana.
-Daria? – nieśmiały szept Agnieszki prawie zaginął przytłoczony skrzypieniem ciężkich, metalowych dni piwnicy. Dziewczyna, wyszukując palcami włącznik światła ...
-Daria? – nieśmiały szept Agnieszki prawie zaginął przytłoczony skrzypieniem ciężkich, metalowych dni piwnicy. Dziewczyna, wyszukując palcami włącznik światła ...
Następnego dnia wstałam dość wcześnie. Zjadłam lekkie śniadanie i pognałam na sesję, miałam być na okładce JUS-magazine tak się z tego cieszyłam, to był kolejny ...
Zrobiła kilka szybkich kroków w kierunku mężczyzny. Ręka sama poszybowała w górę, ale Johnattan nawet się nie wzdrygnął. Kobieta zatrzymała się wpół drogi ...
"Pętla wokół Huawei zaciska się. Firma może być wykluczona z rynku IT w Polsce ABW zatrzymała dwóch pracowników Huawei w Polsce ZOBACZ TAKŻE Coraz większe dylematy ...
Jestem Tomek, lat 18 jakiś tydzień temu przeżyłem niezapomnianą historię na imprezie urodzinowej koleżanki z mojej klasy. Myślałem, że to będzie najzwyklejsze ...
Znów był sam, a widmo śmierci kroczyło u jego boku, z uśmiechem wypatrując kolejnej zdobyczy. Miał dość krwi plamiącej jego ręce, martwych ciał na drodze za nim. To ...
Budzę się w twoim pokoju. Niby nie powinno mnie tu być, ale czuję się tu jak u siebie, mamy podobne wyczucie estetyki. Jestem sama, za co w sumie jestem wdzięczna, bo muszę ...
Opowiadania w pierwszej kolejności pojawiają się na moim blogu a dopiero po pewnym czasie lądują na innych stronach. Zachęcam do odwiedzenia bloga, link w profilu. Od ...
Wiecie co? Wczoraj obejrzałam sobie film, jeden z tych, co to pod koniec przyprawia o napady śmiechu i bezgłośne drwiny. Recenzja w gazecie sugerowała, iż fabuła będzie ...
Śnił mi się jakiś szary budynek, wiecie coś w stylu bloku ale takiego ogromnego obskurnego jakby niemal nie miał wyjścia na powierzchnię. W tym budynku mieszkali ludzie ...
Zapyziała polska plaża, tuż za cyplem, odgradzającym wielki świat od atrakcji rodzimych małych hotelików. Rozgrzane do granic możliwości słońce, palące wszystkie ...
Wybacz, mój drogi Że Cię dziś nie zaproszę Do mojego domu Z powodów prozaicznych Nie mam stołu, przy którym wypilibyśmy kawę Ani wygodnej sofy do oglądania filmów Ni ...
Jak pamiętacie, wklejam od czasu do czasu, informacje finansowe. Tym razem padło na bank. Każdy z nas jest zainteresowany sektorem bankowym. Mamy w nim konta, oszczędności ...
Mój komentarz? Piękna, mądra i odważna dziewczyna! Więcej takich i mamy po ISIS! VIVE LA FEMME! Tajlandzcy urzędnicy potwierdzają, że 18-letnia saudyjska dziewczyna ...