Natala i ja - 1
/Galeria handlowa/ - Co myślisz o tej bluzce? Chyba jest spoko co? - przyłożyłam ją do siebie. - Jest fajna, ale lepiej weź czerwoną. - Czerwoną? - uniosłam brwi - Na ...
/Galeria handlowa/ - Co myślisz o tej bluzce? Chyba jest spoko co? - przyłożyłam ją do siebie. - Jest fajna, ale lepiej weź czerwoną. - Czerwoną? - uniosłam brwi - Na ...
Andrew Boock Posąg Małgosia przeszła przez próg, z wzrokiem wbitym w podłogę, do jednej z sal wykładowych wydziału plastycznego. Szurając stopami o podłogę dotarła do ...
Ku zaskoczeniu Zawadzkiego BMW nie skręciło w stronę dzielnicy willowej. „Co jest do cholery?!” – Kacper nie wiedział czy Daria nie słuchała jego instrukcji czy też ...
Tytułem wstępu; Witam serdecznie chętnych do dyskusji na różne tematy. Do otwarcia tego cyklu, bo mam nadzieję, że będzie to cykl, skłoniła mnie publikacja felietonów ...
Minął już ponad miesiąc od kiedy mój kochanek zaprosił mnie do siebie na udany sex. Nigdy tego nie zapomnę, jak mnie wziął zaraz po wejściu do domu, jak wylizał moją ...
TO OPOWIADANIE JEST DEDYKOWANE MOJEMU BYŁEMU CHŁOPAKOWI. MICHAŁ MAM NADZIEJĘ, ŻE CZYTAJĄC TO SIĘ CHOCIAŻ LEPIEJ POCZUJESZ LUB UŚMIECHNIESZ (¿) KOCHAM CIĘ -MAŁA HAUHAU ...
- Witamy w „Psach Hosa” – rzekł recepcjonista. – Co dla panów? - Jeden pokój. - Rozumiem, że łóżka osobne? - Coś sugerujesz, frajerze? – zdenerwował się Wick ...
Dni bezpośrednio po ostatnim spotkaniu z Kingą były dla mnie najgorszymi w moim dotychczasowym życiu. Po powrocie do domu próbowałem zadzwonić do dziewczyny, jednak ta ...
¢zęść 3 ~ρяzуѕzłσść~ •po 3 latach, pod Warszawą u Natalii• -Dzisiaj są Twoje urodziny! Ale Ty jesteś stara... już 18 lat- mówi jej Przemek, młodszy brat ...
Martwy aniołek ~PROLOG~ Była zwyczajna. Taka normalna 17latka. Raczej niezbyt ładna, niezbyt błyskotliwa. Nie była jednak jak inne. Miało to COŚ. Nikt jednak nie wiedział ...
Od samego rana czułam dotyk słońca na skórze, zapowiadał się upalny sierpniowy dzień. Najpierw skierowałam się do salonu urody, który dawniej omijałam szerokim łukiem ...
Witam, mam na imię Arek, jestem żonaty od 4 lat. Przez pierwsze dwa lata moje małżeństwo było super kochaliśmy się ostro co dzień lecz po ciąży między nami coś się ...
Posłuchajcie ludzie! Usiądźcie w tej budzie I słuchajcie słowo po słowie! Będzie to taka Historia nijaka I właśnie ją dzisiaj opowiem. W lesie nam znanym Nieodwiedzanym ...
Urodziła się 2 października 1887 roku nieopodal Bahia Blanca w Argentynie jako Violet Constance Jessop. Była najstarszym z dziewięciorga dzieci irlandzkich imigrantów. W ...