Opowiadania - str 90

Czytaj autorskie teksty
  • Ewolucja Walentynek

    Malinowy cukierek Rudawy, smutny miś Pomarańczowa kartka „I love you” Różano-czekoladowe serce Spieczony burak Koralowe usta Płomienne przyrzeczenia Ognisty dotyk ...

  • Więcej mnie nie zranisz

    6. Miesiąc później K zjebuje wszystko nagle zrywając kontakt za namową koleżanki. Pół roku cierpi. Z cierpienia czerpiąc wenę pisze listy, wiersze i opowiadania ...

  • Zmysły.

    Siedzisz obok tak Że patrząc przed siebie W ogóle Cię nie widzę Nie mówisz nic I dobrze, bo nie muszę Cię słyszeć Twoja dłoń nie dotyka mojej Nie szkodzi, nie ...

  • Istota.

    Jestem Wrażliwą maszyną bezduszną Do wykonywania poleceń niewyrażonych Androidem nadpisującym twój wczorajszy krzyk Dzisiejszym, porannym uśmiechem Lalką do zabawy w ...

  • Wszystko ulatuje

    Potrafię marzyć jak nikt na świecie. Nocami proszę Boga o wytrwałość w życiu i miłość bliskich. Cierpliwość z daleka spogląda przez okno, snując zamysły o swoim ...

  • Walentynkowe Życzenia

    Wszystkim Paniom odwiedzającym LOL-a życzę : - wszystkiego najlepszego - zdrowia - spełnienia marzeń i - realizacji nawet najbardziej perwersyjnych fantazji. W ...

  • "Rwa ... nie" - cz.2.

    Chwilowy bezwład nie trwał długo. Ciało kobiety drgnęło. Postawiła stopy z powrotem na posadzce. Odzyskała równowagę. Próbowała pozbierać myśli. Miała nadzieję ...

  • Haiku 2

    ............................................................. .................................................. Kosmate drzewo Płaczące łzami deszczu Samotny wieczór

  • Piękna i Bestia.

    Piękna znów o coś miała pretensje. Zapewne o to samo co zwykle, czyli, że Bestia spędza za mało czasu w zamku. Niekoniecznie, że z nią w zamku. Raczej ze śrubokrętem i ...

  • Szkarłatny Łowca-Rozdział 10

    Dagda nie była pięciogwiazdkowym kurortem, gdzie odpoczynek i relaks wpisano w cenę. Złośliwi mówili na nią planeta wszystkich pór roku, ponieważ w zależności od ...

  • Merci

    Dziękuję ci za potok deszczu spływający szybko po oknach mojego szarego domu, Za błyskawice, które wywołują u mnie gęsią skórkę, Za rozkosz, którą daje mi ...

  • Biała rzeka pełna .....

    Tylko nie pędzcie do Londynu żeby pić wodę z Tamizy :) Przedruk z interii. "Ogromna popularność i spożycie środków psychoaktywnych w stolicy Wielkiej Brytanii nie ...

  • Czarna Krew r.23 - ostatni

    Zmęczona Elaine obudziła się, gdy słońce stało już wysoko na niebie. Uniosła dłoń, by osłonić oczy przed rażącymi promieniami i dotarło do niej, że leży w ...

  • 10 minut Miłość

    Dziesięć Minut Tyle trwa miłość, Długo ? Krótko? Nie wiem, Ty dajesz jej bieg, Dajesz jej ile ma żyć, Dziesięć, a może dwadzieścia Jak żołnierz na wojnie ...