Trudny wybór ten czy ten? - EPILOG
Właśnie mija nam 5 lat razem z moim cudownym mężem, tak tak jest wyszłam za Igora, jest najcudowniejszym, najlepszym mężem oraz cudownym ojcem naszego 2 letniego synka ...
Właśnie mija nam 5 lat razem z moim cudownym mężem, tak tak jest wyszłam za Igora, jest najcudowniejszym, najlepszym mężem oraz cudownym ojcem naszego 2 letniego synka ...
Rozdział I – Straszna Prawda. Zwrócony w stronę zachodzącego słońca, siedzisz na trawie delektując się powiewem wiatru, wiejącego z zachodu. -Auroro?- Spytałeś się ...
The Resistance Rozdział Pierwszy cz.1 „Można żywić długo do kogoś urazę, ale po co? Można wytykać innym nieustannie błędy, ale po co? Można komuś źle życzyć, ale ...
Do przedruku tego tekstu skłoniły mnie sprzeczne decyzje Jerzego Owsiaka, który najpierw zrezygnował z funkcji prezesa WOŚP a następnie podczas pożegnania pana Pawła ...
Zobaczycie jak wygląda prawda. O wielu zdarzeniach można wyrobić sobie zdanie po wielu latach, dopiero po odtajnieniu "Rosja odtajniła raport dla Stalina o Warszawie z ...
Od dawna miałam sny erotyczne o nim, zawsze kiedy go mijałam na schodach, moje serce biło szybko. Nie wiem czemu, ale nie miałam odwagi by mu wyznać, że go pragnę od ...
SOM, autorka zajebista! Dziewczyna lat 20, a jak ją czytasz, pływasz, hehe :D Jej pierwsze, NAJLEPSZE. WYPRAWA – BRAK MI SŁÓW – POTEM – ZAWRACANIE DUPY – TO JEST ...
Hej jestem Amanda . Pewnych wakacji, mając zaledwie 17 lat poprosiłam swoich rodziców bym mogła spać u mojej najlepszej przyjaciółki. Zgodzili się ponieważ znali Pauline ...
Ciągły strach przed dobrze słyszalnym szeptem wywołującym gęsią skórkę Droga donikąd, której końca nikt nie zna Bieg za uciekającym, przynoszącym ulgę wiatrem ...
- Na czyje zlecenie działałeś?! – warknął rozsierdzony Jeździec, patrząc wyniośle na poturbowanego medyka. - Nie twój psi interes! – odszczeknął się tamten ...
Gorzki smak piguły rozlewa się w mojej buzi. Mimowolny grymas powstrzymuje łyk słodkiego soku, którego smak przypomina mi wakacje. Wnętrze publicznej toalety wypełnia moja ...
“Houston to najlepsze, co mogłem ci załatwić. Duże, ważne miasto, piękna pogoda… - z trudem zoogniskował wzrok na twarzy szeryfa. Nienawidził tego dusznego biura ...
Zestaw: Postać: Szukający zemsty Miejsce: O charakterze niemieckim Zdarzenie: Przymierze wrogów Dlaczego tu jestem? W jaki sposób się tu znalazłem? Te pytania niczym wciąż ...
Kiedyś to było... Założę się, że przynajmniej raz w życiu usłyszeliście/przeczytaliście ten tekst. Jak to bywa w internecie, te słowa były używane zbyt często ...