Opowiadania - str 96

Czytaj autorskie teksty
  • Pani Laura

    Cześć jestem Marcin, mam 20 lat i chciałbym się podzielić swoją historią. To wydarzenie na zawsze zmieniło moje życie. Odkąd pamiętam byłem zawsze bardzo nieśmiały ...

  • Udany koniec imprezy Weselnej

    Hej mam na imię Arkadiusz i kilka miesięcy temu byłem uczestnikiem wesela, które zmieniło moje życie . Był to ślub mojego zajebistego kuzyna Pawła , który żenił się z ...

  • List do redakcji

    Droga redakcjo Eroshion. Chciałam opowiedzieć moją historię która wydarzyła się jakiś czas temu. Mam na imię Olga, lat 23 pochodzę z Rosji , jestem modelką jednej z ...

  • Mój kochanek

    Obudziłam się około 13:00, przez dłuższy czas nie chciało mi się wstawać jestem z natury leniwa. Siadając leniwie na łóżku chwyciłam telefon leżący tuż obok mnie ...

  • Wakacyjne igraszki

    Mam na imię Michał opowiem wam historię z mojego życia. 16 lat temu wyjechałem na wakacje do Brazylii pierwszy raz bez rodziców, byłem szczęśliwym 18 nastolatkiem niczego ...

  • Hymn o ...

    Zemsta cierpliwa jest, okrutna jest. Zemsta nie zapomni, poszuka okazji. Nakarmi się pychą, dopuści bezwstydu, dopomni się swego, uniesie gniewem, nie wybaczy złego. Wszystko ...

  • Ciepłe słowa od jednej z Was

    Witam wszystkich w świątecznym nastroju. Chciałam życzyć wszystkim lolkowiczom zdrowych i pogodnych doznań w nadchodzącym nowym roku 2019 i oby każdy z Was miał kogoś z ...

  • Loger

    Życie jest nudne. Nie wiem, kiedy zdałem sobie z tego sprawę. Wiem tylko że w wieku bodajże ośmiu lat żyłem tylko w świecie fantazji. Podczas gdy w telewizji i Internecie ...

  • Gwałt na polanie

    Mam na imię Daria. Obecnie mam 24 lata i studiuję socjologię ale chciałabym opowiedzieć wam historię która przydarzyła mi się 6 lat temu. Chodziłam wtedy do ogólniaka w ...

  • Marta i poświąteczne kolędowanie. Cz. I

    Marta ze zniecierpliwieniem wyglądała przez okno, zdrapując szron z szyby, żeby zrobić jak największe kółko – wizjer na świat. „Idzie!” W oddali zarysowała się ...

  • Krucha

    Pod wierzbą leżysz W oddali strumień szumi Wciąż milczysz Radość skromnie tłumisz Przytulam cię do siebie Żar ogarnia mnie powoli W naszym małym niebie Uczucia chcę ...

  • Zlecenie na romans (7)

    Od wydarzenia w biurze Blaina minęło trochę czasu a nawet bardzo dużo czasu , nasz związek rozwinął się bardziej. Ustaliliśmy nowe granicę, nie pozwolił mi sobą ...

  • Wylane emocje

    Czasem mam wrażenie, że żyję tylko przez wzgląd na czekanie. Na jej wiadomość. Spotkanie. Uśmiech. Pocałunek. Między tym dzieją się rzeczy, które ktoś nazwałby ...

  • Kotek

    - A teraz klęknij, wyjmij go i ssij. Patrzyłam na faceta rozpłoszonego wygodnie w fotelu na wprost mnie. Miał długie nogi skrzyżowane w kostkach, dłonie na wysokości ...