Miłosne - str 182

  • Miłość z przypadku cz. 2

    Gdy zaczęliśmy już jeść, rozmawialiśmy o różnych rzeczach. Chłopaki zaczęli rozmawiać o imprezie którą maja zamiar zrobić u nas w domu. Lubię imprezy, ale nie ...

  • "Inna" cz 10

    Na wstępie chciałabym życzyć wszystkim Wesołych Świąt:) aa no i mokrego dyngusa!:p Amelia i Grzegorz stanęli pod salą w której leżał pan Zdzisław żadne z nich nie ...

  • Życie nastolatki cz.3

    - Hej mogę ? - Tak jasne siadaj - powiedział uśmiechając się - Co ty na to abyśmy razem obejrzeli film na DVD i pogadali ? - Dobrze to ja wybiore film - Okej ja wezmę ...

  • Impossible (cz.6)

    Była 22.00. Postanowiłam zadzwonić do Wik. Szczerze mówiąc to z nią mam lepszy kontakt niż z Nelą. Oczywiście, Nel też jest moją przyjaciółką i kocham ją jak ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz.1

    I kolejny okropny dzień. Leżę w łóżku zastanawiając się czy wstać, czy już odpuścić i nigdy więcej nie zmierzać się z rzeczywistością. Wstaję, nie poddaję się ...

  • Prawdziwy przyjaciel III

    Usłyszałam budzik, nie miałam ochoty iść do szkoły. Wyłączyłam go i przykryłam głowę kołdrą. Dziś piątek i dam radę-pomyślałam. Rozpoczęcie roku wypadło w ...

  • Szczęście w nieszczęściu cz.16

    Od mojego wyjazdu minął tydzień, którego nie spędziłam leżąc w szlafroku w łóżku z zapasem chusteczek, wbrew pozorom ten tydzień spędziłam o wiele aktywniej ...

  • Serce do serca | Część 4

    Byłem cały przemoczony, jak nic musiało skończyć się to przeziębieniem. Długo nie mogliśmy nacieszyć się sobą pod pięknymi sukiennicami. Deszcz nie tracił na sile, a ...

  • Jest-Takie-Miejsce 73

    Kiedy dźwięki gitary cichną, Kuba kciukiem gładzi moją dłoń, zanim ją puści. To jedno z najlepszych uczuć, jakich dane jest mi tutaj doświadczyć. Wszystko, co z nim ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 30

    Te opowiadanie dedykuje wszystkim tym, którzy czekali na kolejną część mojego opowiadania ;) Specjalna dedykacja także dla @RubinowyGaj, który musi się nauczyć ...

  • Jest-Takie-Miejsce 90

    - Damian, co ty wyprawiasz? Ciebie też pogięło?! – Naskakuję na niego, jak tylko wypluwam wodę z ust. - Spokojnie, co ty się tak wściekasz? – Próbuje mnie uspokoić i ...

  • HARSH #62

    Klikam wyślij i wchodzę na swój prywatny instagram. Musicie uważać, by nie trafić nie na mój profil. Z jednej strony jest to zabawne, ale z drugiej wkurzające, gdy widzisz ...