STARSZY ZNAJOMY 15
Całuje go w policzek i wchodzę do domu... TYDZIEŃ PÓŹNIEJ... Rozlega się dzwonej do drzwi, lecę po chodach to napewno Miłosz, , dziś bardzo ważny dzień dla niego ...
Całuje go w policzek i wchodzę do domu... TYDZIEŃ PÓŹNIEJ... Rozlega się dzwonej do drzwi, lecę po chodach to napewno Miłosz, , dziś bardzo ważny dzień dla niego ...
Siedziałam przy biurku w moim pokoju i nieustannie bawiłam się moim ulubionym, czerwonym długopisem. Przez okrągłą godzinę rozpamiętywałam pocałunek z Nielsem. Nie ...
Nieco wcześniej (1 lipca) - Wiedziałem, że panią tu spotkam, profesor McGonagall - uśmiechnął się życzliwie dyrektor. Szedł utykając podtrzymywany przez Hagrida. - Ach ...
Powoli mijały lekcje. Od trzech godzin nie widziałam Dawida, yhm dziwne.. Siedziałam z majką w ciszy, nagle powiedziała: -Co myślisz o Michale? -A co mam myśleć? Moim ...
DZIEŃ 5 - Zuza, wstawaj. – O matko. Kto tak rano mnie budzi? – Zuzka, już trzeba iść. – To głos Agaty zafundował mi dzisiaj pobudkę. Co ona wyrabia? Bawi się w ...
Pati ruchem ręki pokazuje, aby Emily podeszła. Patrzymy się na siebie. Widać, że blondynka jest wyraźnie zdezorientowana i zaskoczona moim widokiem, ale już po chwili ...
Wieczór minął Nicoli w spokoju. Po nauce włączyła laptopa, słuchała muzyki i pisała z kuzynem. Ponieważ jej kuzyn ma 26 lat i mieszka za granicą nie widują się tak ...
Tomek musiał wyjechać na tydzień do Wiednia. Chciał żeby Ala pojechała z nim ale ona wolała zostać w domu i czekać na jego powrót. Praktycznie robiła codziennie to ...
Nie mogłam uwierzyć, że czas płynie tak szybko. Zanim się obejrzałam, urodziłam już Maję i Alana. Później chrzciny. Oczywiście- wizyty rodziny. Jeszcze w tydzień po ...
Witam ! to jest moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość Życzę miłej lektury ...
*** Klara *** Siedzieliśmy na podłodze oparci o skórzaną sofę. Wyposażenie nowego apartamentu. Przyznam, że się postarali z tym wynagrodzeniem. W sypialni- ogromne ...
Od razu gdy się przebudziłam zerknęłam na zegarek. Było już piętnaście po 11. Nie uśmiechało mi się opuszczać mojego wygodnego łóżka, ale niestety byłam umówiona ...
Jeszcze nie zniknął mi uśmiech z twarzy, po rozmowie z Kubą, a już muszę popsuć sobie humor. Nadchodzą Romeo i Julia. Zaczynają się ćwiczenia. Robimy jakieś śmieszne ...
Atmosfera w pomieszczeniu była nadal utopiona w erotycznej mgle. Promienie księżyca oświetlały im łagodnie twarze. - Porozmawiać? – Spojrzała na niego niejasno ...