Wampir miłości cz 4
Zatkało mnie.Całe moje ciało przeszył przyjemny dreszcz a brzuch zapełnił się motylkami.Na twarzy mimowolnie pojawił się uśmiech.Usłyszałam jęk bólu -idź stąd i ...
Zatkało mnie.Całe moje ciało przeszył przyjemny dreszcz a brzuch zapełnił się motylkami.Na twarzy mimowolnie pojawił się uśmiech.Usłyszałam jęk bólu -idź stąd i ...
Mia! Wstawaj, do cholery- Głos Evy odbił się echem w mojej głowie. Kac po wczorajszej imprezie dawał już o sobie znać. -Nie krzycz, głowa mi pęka- wymamrotałam z bólem ...
Hej. Dziś kolejna część, jutro "Awartnurnik" mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Dostałam od Dżejdżeja koszyk z cukierkami które mieliśmy rozdawać w ...
Witam z kolejną częścią i życzę miłego czytania :) *** Noc była bardzo męcząca, długa, ciężka. Usnęłam nad ranem, nie wiem dokładnie kiedy. Czułam się okropnie ...
Em↑ :( Siedziałam już jakieś dobre dwie godziny kiedy poczułam, że ktoś złapał mnie za ramię. -Czyli teraz będziesz zapijać smutki i jarać zamiast wziąć się w ...
Kiedy jesteśmy już blisko stolika skanuję go, aby upewnić się, że dziewczyna z różowymi włosami zniknęła i tak dokładnie jest przez co czuję się o wiele pewnie i z ...
Jeszcze? Skoro tak mówi, już musiało się coś wydarzyć. Bez zastanowienia podnoszę się z koca i zasypuję go pytaniami. - Damian, co jest? Kuba coś odstawił, tak? Znowu ...
- Kuba, przestań błaznować. Mów – nalegam. - Słonko, spokojnie. Przeczytaj jeszcze raz, tylko powoli. - Przepraszam. Nie będę więcej pisał i cię nachodził. Twój ...
Przeczytaj notkę na dole i nie zapomnij skomentować oraz dać łapki w górę ;) - Brooklyn - Droga do domu dziadków Lily wydaje mi się być wiecznością, mimo że na drodze ...
Zbliżając się do niego zauważyłam, że jest zupełnie w innym świecie. -Cześć, a ty co taki zamyślony? -O Zuzia! Myślałem, że już nie przyjdziesz.- oznajmił ...
- Brooklyn - Wycieram ręcznikiem mokrą twarz i rozwieszam go. Sięgam po pastę oraz szczoteczkę do zębów, którą najpierw mocze wodą. Wpatruję się w swoje odbicie w ...
- Barbie, muszę przyznać, że często mnie zaskakujesz. Nigdy nie wiem, co zrobisz, co powiesz, jak się zachowasz – mówi Kuba, chwilę po tym, jak go przytuliłam. - To ...
Po północy jest tu ciemno, pewnie dlatego, że najbliższa latarnia znajduje się jakieś osiemset metrów stąd, a jej blask, o ile można użyć takiego określenia na te ...
Dni mijały tak szybko, że nie wiedziałam kiedy, już miałam za sobą ponad dwa miesiące pracy. I to naprawdę ciężkiej, w biurze siedziałam od rana do wieczora, minimum ...