Miłosne - str 175

  • Miłość w Bieszczadach cz. 11.1

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikołaj Dziś wstałem późno, bo razem z Maćkiem. Uszykowałem się, zjadłem śniadanie poszedłem na trening poranny. Wszystko to robiłem jak maszyna ...

  • Dzień , który zmienił całe życie ( cz.16)

    Ala mimo że już nie była taka młoda ,wiedziała jakie są skutki współżycia nie mogła dopuścić do siebie myśli że zostanie matką . Pomyślała że może coś zjadła ...

  • Dziewczyna w dresach XVI Ostatnia

    - Nie wiadomo, czy przeszczep się przyjmie. - szepnęła matka. Wyglądała jeszcze gorzej niż kiedy snuła się po korytarzu. Ofiarowana nadzieja, która zrodziła się w niej ...

  • Nowa Ja (47)

    Nie powiem.. moje życie ostatnio zmieniło barwy z szarych na lekko żywsze.. ale nie od razu na takie jasne.. - Kaja - Tak?- odwróciłam się w stronę Lucasa opierając o blat ...

  • Romeo i Julia

    - Mamo, ale ja go kocham!- krzyknęłam zdruzgotana - Dziecko to nie jest towarzystwo dla Ciebie- odpowiedziała spokojnie - Nawet Go nie znasz, a mówisz, że jest zły. - Nie ...

  • Trudny wybór ten czy ten???cz.4

    Przez ponad dwa tygodnie nie miałam kontaktu z Igorem.I może i dobrze, po tym co się wtedy stało nie mogłam mu spojrzeć normalnie w twarz.Mój związek z Ernestem ...

  • Taneczny krok miłości cz. 10

    ********** Lena Gdy wróciłam do domu tam czekał na mnie już mój brat. - I jak poszło w szkole? Znalazłaś kogoś kto się nadaje? – zapytał od razu, gdy usiadłam na ...

  • "Twój dotyk rozpala" cz.10

    Czytajcie, komentujcie, oceniajcie:* Leo, Leo Havner Podbiega do mnie łapiąc mnie w ramiona, w ostatniej chwili, bo gdyby nie to wylądowałabym niemal gołym tyłkiem na ...

  • Romans, zdrada cz.9

    Gdy rano się obudziłam, Piotrka nie było w łóżku.Wstałam, poszłam do łazienki i ubrałam się.Gdy weszłam do kuchni zobaczyłam Piotrka siedzącego przy stole i ...

  • Pętla uczuć, cz. 3

    Następnego dnia w szkole, zaczęło się całkiem nieźle. Z biologii dostałam piątkę za odpowiedź co u tej nauczycielki jest wejściem na Mount Everest, dosłownie! Na ...

  • To nie bajka #32

    Gdy wróciłam do domu w salonie siedział mój brat z Eweliną i rodzicami i o czymś zaciekle dyskutowali. -O czym rozmawiacie? - Spytałam siadając na fotelu. -Bierzemy ślub ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 24

    Szłam chodnikiem nadal nie dowierzając w to co usłyszałam. Oliwia uciekła z domu? Nie, to niemożliwe. Nawet nie miała ku temu powodów. Ygh... muszę się dowiedzieć o co ...

  • Prawdziwe życie Aleksandry cz. 1

    ROZDZIAŁ I - Hej, księżniczko zbudź się! – krzyczy moja najlepsza przyjaciółka Paulina -Jeszcze pięć minut, prooszę - mamrocze pod nosem Paulina zrezygnowana wróciła ...