Miłosne - str 173

  • Truskawkowy shake cz.9

    Emily i Alan. Widoki z auta. ↑ Jedziemy już jakieś pięć godzin z czego trzy przespałam. Zatrzymaliśmy się na stacji benzynowej. Poszłam do toalety i kupiłam nam kawę ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 26

    . Przerwał pocałunek, pogłaskał mnie po policzku i wyszeptał do ucha: -Kocham Cię. Po czym delikatnie całował najpierw policzek, potem usta i szyję. Był taki czuły ...

  • Diabeł w przebraniu anioła 24

    Lara na angielskim, jak zwykle gadała jak najęta. Miałam ochotę krzyknąć na nią, żeby się otrząsnęła i w końcu zamknęła. Ale jakoś nie chciało mi się z nią ...

  • To nie bajka #38♥♥♥♥

    Otworzyłam drzwi przed którymi stał Mikołaj. Tylko czemu normalnie nie wszedł? -Uprzedzę twoje pytanie zapomniałem kluczy. - Powiedział z uśmiechem. Wystroił się. -No ...

  • Opowieść inna, niż inne - prolog

    Takie nowe cuś :-P jestem ciekawa, czy się wam spodoba :-D Usiadłam ciężko na niezbyt czystej podłodze, wpatrując się tępo w jeden punkt na ścianie i walcząc ze sobą ...

  • To nie bajka #19

    Gdy dojechaliśmy na miejsce był już wieczór, a chłopcy byli zmęczeni wiec ja i Ewelina poszłyśmy we dwie na plaże. -Cudnie.- Powiedziałam z zamkniętymi gdy stałyśmy ...

  • Miłość z przypadku cz. 6

    Ucieszyłam się jego widokiem. -Jezu Kaja, ja się czujesz? Nic Ci nie jest? Co się stało? Od razu gdy do mnie podszedł zadawał mnóstwo pytań. -Wszystko jest w porządku ...

  • Kuzyn Mojej Przyjaciółki cz. 12

    Gdy rano się obudziłam okazało sie, że już 13 i mama kończy gotować obiad. Dawno tak późno nie wstałam.. Ale w sumie strasznie późno zasnęłam tak samo jak i Marcin ...

  • Nieznajoma-Miłość cz.1

    Ona- 16letnia dziewczynka o imieniu Sylwia. W jej niebieskich oczkach można było się od razu zakochać, a blond włosy dodawały jej urody. Miała przeciętną urodę. Niska ...

  • Maleńka niespodzianka. cz. 11

    Oczami Blanki : Uderzył mnie... Nigdy się tego po nim nie spodziewałam, po tym było mi już wszystko obojętne. Postanowiłam, że nie będę się już go bała, udałam ...

  • Skatepark - ciąg dalszy. cześć XIII

    I Niby byłam szczęśliwa, w końcu miałam go. Ale z drugiej strony bałam się reakcji rodziców jak się dowiedzą. Chociaż ja nie miałam w planach im tego mówić, ale ...

  • Umowa cz.17

    Weszliśmy do domku, wnętrze było równie klimatyczne. Ściany i meble były drewniane, kominek przy drzwiach prowadzących na molo był cały z kamienia a przed nim, na ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.51

    Wiesz, zasypiam myśląc o tobie, myśląc o nas Budzę się, widzę cię jak śpisz wciąż wtulona Słyszę, że jesteś, jak bije twoje serce Otulam kocem cię muskając skóry ...

  • Ja i Ona cz.4

    Obudziłem się rano. Poszedłem na dół, ktoś pukał do drzwi. Otworzyłem i zobaczyłem przed sobą zapłakaną Martynę. Wpuściłem ją do domu i zamknąłem drzwi. Usiadła ...