Miłosne - str 176

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 28

    * * * -Powinnam pojechać do rodziców- usłyszałem jej cichy szept -Zadzwonię do nich i powiem, że wszystko w porządku, a jutro z samego rana odwiedzimy ich, dobrze? ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.5

    Dobrze, że za moimi plecami znajdowała się ściana, w innym razie z pewnością bym upadła. Marcin zaczął wycierać swoją twarz rękawem i patrząc na mnie z dezaprobatą ...

  • To nie bajka #3

    Wchodząc do jednego z pokoi zobaczyłam Pijaną Ewę całującą się z jakimś obleśnym gościem, zaczynał ją powoli rozbierać, postanowiłam temu zapobiec. -Ewka! Co ty ...

  • Jeszcze nie wszystko stracone...17

    *** Dzień ślubu *** Nadszedł ten niezapomniany i najważniejszy dzień dla mojej siostry Klary i tym samym naszej całej rodziny. Ten tydzień był pełen przygotowań, żeby ...

  • Uwierzyć w marzenia tom 4 W ciszy

    Pamiętam ten dzień jakby było wczoraj, dzień w którym wszystko się zmieniło.Był listopad późna jesień.Weronika pojechała do wnuków, Dorotka miała gorączkę, oboje z ...

  • Jest-Takie-Miejsce 74

    Moje prośby na nic się zdają. Kuba już coś sobie ubzdurał i nie zamierza przerywać zabawy. - Co mam zrobić, żebyś mnie puścił? – pytam. - Hmmm – udaje, że się ...

  • Nowy .

    - Karolina. - Zawołała moja mama. - Już idę. - Zbiegłam z mojego pokoju po schodach. - Poznaj naszych sąsiadów. - Dzień dobry państwu - uśmiechnęłam się. Mateusza i ...

  • Bo Twoja miłość nie zna granic cz.10

    Oczami NIKODEMA: Leżałem, trzymając jej głowę i spoglądając jej w oczy, które z każda sekundą jej opadały. Panowałem nad sobą by nie wybuchnąć, dorwę tego ...

  • To nie bajka #8

    Gdy się rano obudziłam Mikołaja nie było, no tak nie dziwię się jak to by wyglądało. Wstałam z łóżka i powędrowałam do łazienki żeby się ogarnąć. Gdy już ...

  • Zakład.Cz 11

    Staliśmy zaskoczeni przy drzwiach wejściowych i nie mogliśmy wyjść z podziwu. Nasz dom w niczym nie przypominał mieszkania. Wszędzie leżały porozrzucane puszki a w kuchni ...

  • To nie bajka #7

    W nocy się przebudziłam. Chciało mi się strasznie pić. Przy moim łóżku zobaczyłam Mikołaja? Przyznam że się ucieszyłam. Nie zaraz STOP! Martyna! Idiotko nie mów tak! ...

  • Szukając siebie cz. 1

    - Klara! Klara pospiesz się, wychodzimy ! - zawołał Maciej, mój narzeczony. Jesteśmy razem od zawsze to mój pierwszy i jedyny chłopak. Jest synem przyjaciół mojego taty ...

  • Niezapomniane wakacje cz.18

    Przepraszam, że tyle czekaliście, dziękuję za waszą cierpliwość ________________ Następnego dnia obudziło mnie coś nadzwyczajnego, a mianowicie pocałunek, którego ...