Fałszywa zdrada cz. V
Przepraszam, że tak długo nie pisałam ale miałam trochę problemów osobistych... postaram się teraz napisać jak najszybciej... Jolka nie wiedziała co ma ze sobą teraz ...
Przepraszam, że tak długo nie pisałam ale miałam trochę problemów osobistych... postaram się teraz napisać jak najszybciej... Jolka nie wiedziała co ma ze sobą teraz ...
Jestem Emma i mam 20 lat. W moim życiu cały czas coś się dzieje..Zacznę od momentu, który odmienił moje życie. Styczeń 2014 Na dzisiaj mija 5 miesięcy po rozstaniu z ...
LAYLA – Wytłumaczysz mi, dlaczego wyszłaś wczoraj bez słowa i wybrałaś ostatnie miejsce, w którym powinnaś się znaleźć? – Ciepło przywitał mnie ojciec, gdy ...
:) Ta oni to wiedzą kiedy wrócić z wyjazdu... Nie wiedziałam czy chciałabym się do nich przytulic,czy nawrzeszczeć na nich,czy po prostu żyć jak wcześniej. Wytarłam ...
To moje pierwsze opowiadanie. Zachęcam do przeczytania i komentowania. Liczę na porady dotyczące treści i pisania. Jeśli się spodoba napiszę więcej. -Agata, spóźnisz ...
Kiedy Pan, , Normalna akcja” zniknął mi z oczu, wróciłam do rozmowy z chłopakami. - Zuza uznała, że jestem wielki – śmieje się Miki. - A ja? Jaki jestem? – pyta ...
Wszelkie myśli uleciały mi z głowy. Miałam wrażenie, że patrzę na Laurę przez jakąś szybę, mgiełkę, cokolwiek, co by mnie od niej oddzielało. Alex od razu rzucił ...
**** Oczami Daniela Siedziałem w domu z rodzicami Wiktorii próbowałem ich jakoś pocieszyć, ale sam byłem załamany. Moja kochana Wiktoria, moja narzeczona nie pamiętała ...
Rozdział I Jest słoneczny poranek. Wyrywam się z łóżka jak oparzona i biegnę w stronę łazienki. Przeczesuję szczotką włosy i robię szybki makijaż. Muszę się ...
Gdy weszliśmy do domu dochodziła godzina 16. Postanowiłam zrobić obiad, niestety musiałam iść do sklepu bo brakowało paru rzeczy. Adrian odprowadził mnie do sklepu po ...
Martyna. - Będziesz tak się patrzeć w ten telewizor?- zapytała Oliwia dwa tygodnie później. Aktualnie byłam w restauracji. Aktualnie leciała powtórka z wczorajszego ...
Jestem gotowa, aby z nim porozmawiać. Tylko gdzie ja mam go szukać? Wiem tyle, że miał deskę, ale wracał czy szedł do skateparku? Niech to szlag, że nie wzięłam ...
Po dwóch minutach weszłam do domu. Poszłam do kuchni, w której stała moja mama i nalałam sobie szklankę wody. Wiedziałam, że za chwilę będzie się wypytywać co to za ...
Wstałam dzisiaj wcześnie i nawet byłam wyspana. Rano dzwoniła do mnie Paula i przypominałam mi o ognisku u Mateusza. Mati był przyjacielem Nikodema, co roku organizował ...