Miłosne - str 172

  • Życie do góry nogami - cz.17

    Wszedłem do domu, drzwi były otwarte, ale była kompletne cisza. Wołałem zarówno mamę jak i tatę, jednak nikt nie odpowiadał. Przeszedłem się po domu, i nikogo nie ...

  • Nowy towarzysz cz.1

    Obudziłam się w środku nocy. Na zewnątrz akurat szalała burza. Tylko nie to - pomyślałam. Nienawidze burzy i okropnie się jej boje. Ten strach mam od dzieciństwa, kiedy ...

  • Jest-Takie-Miejsce 110

    Wredna. Po prostu wredna. Co ona chciała przez to osiągnąć? Widziała, że Kuba i Damian stoją za mną i ciągnęła mnie za język, abym na forum przyznała się do swoich ...

  • Bad boy never gives up cz. 3

    -Cholera,cholera,cholerna. Chodzę od godziny po pokoju i powtarzam to jedno słowo,jak mantrę. Nagrabiłam sobie u niego. Nie mam ochoty iść do szkoły i stanąć z nim ...

  • Prawdziwy przyjaciel XIV

    Gdy nasze twarze dzieliły milimetry wiedziałam co chce zrobić. Widziałam jego wzrok który raz miął na moich usta, a zaraz przenosił go i patrzył mi w oczy. Przełknęłam ...

  • Nowy początek cz.15

    Hej. Przepraszam Was, że tak długo nie dodawałam kolejnej części ale poznałam kogoś i wiecie jak to jest :).... na dodatek muszę się przygotować do ważnego egzaminu u ...

  • Dziewczyna w dresach IV

    - Pocałowałaś go i co z tego? - Milena była szczerze zdziwiona. - A moje motto? Nie mogę z nim być! Przez miłość tylko będę cierpieć. - Jestem zakochana, mam ...

  • HARSH #50

    Zostały ostatnie minuty do zakończenia całego koncertu, czyli ostatnia piosenka. Stałam z Jessicą za kulisami. Dziewczyna i tym razem załatwiła nam najlepsze miejsca ...

  • Moja Ewa cz.42 (Szwecja)

    W sobotę po śniadaniu udaliśmy się z Elizą obejrzeć Karlshamn, bardzo ładne miasteczko wiele domków wakacyjnych i pól namiotowych nad morzem. Samochód Eliza zaparkowała ...

  • Ulotny wiatr cz.1

    Wszędzie ciemno, nie widzę nic, nawet własnej dłoni. Żadnych kształtów, konturów, jakby wszystko znikło. Otaczała mnie ciemność, pustka, głucha cisza. Pokręciłam ...

  • Zakazane uczucie uczennicy do nauczyciela cz. 6

    Przez kilka następnych tygodni starałam się unikać Matt'a, lub raczej lepszym określeniem byłoby - profesora Green'a. Na początku było mi z tym ciężko, jednak ...

  • Czas pokaże czy było warto cz.2

    Rano dostałam sms. Był to Jego brat. Napisał żebym przyjechała do nich. Za kilka minut byłam na miejscu a tam... On.. chłopak, którego pokochałam, Któremu dałam 2 i ...

  • Impossible (cz.5)

    To wszystko jest bardzo dziwne. Nie chciałam się w nim naprawdę zakochiwać, ponieważ boję się nie tyle co odrzucenia, ale bólu, zdrady, miłości. Chociaż czuję się ...

  • Nauczyciel historii i jego zwykła uczennica cz V

    Witajcie! Znów po długiej przerwie dodaje kolejną część. Mam nadzieję, że jeszcze ktoś to czyta... Zapraszam do czytania i komentowania:) „ Nasza miłość jest jak ...